Dejtingtråden del 38

Har heller aldrig påstått något annat än att jag gjort fel, vad är erat problem? Så himla elaka, lämnar den här tråden nu.

Jag tänker mer att du får väl ligga med vem du vill och din partner kan välja att avsluta om hen inte är fine med det. Moralaspekten struntar jag i, du berättade för din partner helt enkelt. Men jag hade nog gjort som hen om det var en månads dejtande, generellt. Å andra sidan hade jag nog inte velat veta om ett snedsprång från sambon, även om jag hade föredragit en diskussion om det innan eventuella ligg.

Imorgon så kommer all bröstvävnad att tas bort pga cancer i det ena bröstet och profylaktiskt i det andra pga BRCA2-gen. Sen ersätter de det med implantat. Sparar hud och bröstvårtor. Det blir ett inbyggt lyft också.

Så lite som som att blåsa ur insidan på ett hus och behålla skalet.
Hoppas det gått fint! Här väntar jag på tid för en diep lambå i juni när jag släppt alla hästar på bete.

Dejt bokad på söndag 😁
Visade för en kollega som swajpade igenom bilderna och sa, skräll att han ser ut S 😆
Jag har uppenbart en speciell typ som jag dras till 😅
Mitt ex och S är också väldigt lika, längd, kroppstyp, ögonfärg, ansiktsdrag, tatueringar.
Kände mig som gubbarna i tjuren Ferdinand när jag såg honom.
Bellissimo! Honom ska jag ha!
Så vi får väl se om insidan lever upp till utsidan 😄

Har varit i Oslo och svajpat lite, ja inte bara därför förstås 😅
Fick en match, det var trevligt! Jag hann åka hem igen men vi har skrivit lite smått.
Det var också ungefär 100% lättare att svajpa höger där än hemma. Jag bor i fel land helt enkelt 🫠
Är det bättre utbud eller bara större utbud?

En kollega skickade den här till mig med texten bang on!
Han kanske inte har helt fel 🙄😂
Screenshot_20250201_212224_Instagram.webp

Hjärta och hjärna. Två bra saker. Men ibland ändå jobbiga, speciellt när de inte samarbetar.

Flödet på fb sammanfattar hur dejtandet går :rofl:

Visa bifogad fil 161872

Känns som desto äldre jag blir har jag svårt att bara känna och eventuellt falla. Min hjärna tillåter inte det. Den är rädd att jag hamnar i samma skit jag varit.

Så den vill att jag avbryter allt och bara sitter hemma själv 😅 ingen risk att bli sårad

Och här går det framåt med min 32-åring med stort hjärta. Vi träffades i söndags, hade ett par mysiga timmar med brunch, promenad och fika, allt hemma hos mig. Jag vet inte riktigt vad jag känner men vi är överens om att ta det väldigt långsamt framåt och det är bra! Vi pratar i telefon VARJE dag/kväll, snittar nog på 1,5 h, och jag som INTE är en telefonmänniska, vad har hänt?
Nästa gång vi ska ses är på söndag om en vecka, han vill träffas innan det men jag har svårt att få ihop allt och han accepterar och förstår.

Kanske passar in i tråden nu efter några års avskärmande från allt vad dejter och män heter 😅.
Fick kontakt med ett ex för ett par månader sen, efter några artighetsfraser ville han testa nån form av kk-variant. Det var åtminstone i det ämnet fokus var. Det blev aldrig av att vi sågs pga båda upptagna runt jul och bortresta osv, jag lade inte ner nån direkt energi i det.
Nu har vi hörts igen och han vill träffa mig men verkar ha bytt fokus (?) och föreslog promenad.
Vi har inte setts på många år så jag vet inte vad jag ska tro att han är ute efter?
Ska tilläggas att förhållande fick ett något traumatiskt slut när det begav sig pga yttre omständigheter, inte känslor som tog slut.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 090
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 140
Senast: Mineur
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 500
Senast: gullviva
·
Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
447
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka