Dejtingtråden del 38

Funderar om det har kommit några nya dejtingsajter som är gratis? Har inte dejtat på ett par år och jag tycker att Happy panncake som jag använde tidigare har blivit riktigt dålig.

Jag hade en riktigt bra kväll igår. Var hos en kompis, chillade och drack Baileys 😋
Var hemma vid 01,30, då kom snickaren och hämtade mig så åkte vi hem till honom.
Han är verkligen en manlig version av mig fast mer adhd än autism. Vi har en väldigt bra jargong, båda är lika kaxiga och dryga, inget gullande. Jag avskyr ju sånt, personligt space tack!
Så det kommer bli trist för mig när han bestämmer sig för att skaffa tjej på riktigt 😒
Somnade väl runt 04, sen körde han hem mig imorgon lagom tid för att jag skulle vara på plats på terrängbanan klockan 10 och jobba hela dagen.
Sova är överskattat 🙄

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 095
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 148
Senast: Mineur
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 506
Senast: gullviva
·
Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
450
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka