Dejtingtråden del 38

På temat backa med släp var jag häromdagen i ett sammanhang där en person uttryckte att ”eller så har man en make som kan backa med släp så man slipper lära sig”. Har funderat mycket efter det, om det verkligen är så många resonerar. Har väldigt svårt att tro att det skulle uttalas i ett hästsammanhang eller i mina övriga sammanhang. Är typ fortfarande chockad.
Förvisso tycker jag inte man behöver kunna "allt" men just att resonera att jag inte behöver för att min partner kan är ju lite dumt. Jag är dock inte särskilt bra på att baka med släp, har aldrig ägt ett släp eller en bil som kan dra släp så jag har helt enkelt inte lärt mig tillräckligt väl för att bli bra på det. Men det finns åh andra sidan en massa annat jag inte heller kan och en massa som jag kan men inte andra kan. Men att vara beroende av en enskild person verkar jobbigt.

baka med släp
1735062889064.webp

:D

Förvisso tycker jag inte man behöver kunna "allt" men just att resonera att jag inte behöver för att min partner kan är ju lite dumt. Jag är dock inte särskilt bra på att baka med släp, har aldrig ägt ett släp eller en bil som kan dra släp så jag har helt enkelt inte lärt mig tillräckligt väl för att bli bra på det. Men det finns åh andra sidan en massa annat jag inte heller kan och en massa som jag kan men inte andra kan. Men att vara beroende av en enskild person verkar jobbigt.
Och jag lyckades inte på uppkörningen för utökat körkort, MEN fick kommentaren ”Backa med släp, DET kan du iallafall!” :p:angel:

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 120
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 592
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008