Ah, lyssnar inte på dem alls
Kanske därifrån Norrlands guld tog idén.
Lite sorgligt om det ska vara den bästa egenskapen.
Är inte bra på mycket men backa med släp kan jag!
Yay
Typ en grej
Haha, håller med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, lyssnar inte på dem alls
Kanske därifrån Norrlands guld tog idén.
Lite sorgligt om det ska vara den bästa egenskapen.
Är inte bra på mycket men backa med släp kan jag!
Yay
Alltså, jag kan nästan få be om att knycka din text till min profil !Håller med helt!
Jag är en strong independent woman och kan precis som @cili backa mitt eget släp. Kan även sätta upp mina egna hyllor, laga det dom är trasigt osv. Kan jag inte lär jag mig eller betalar för det.
Jag vill ha en kille som är lösningsorienterad med driv för att matcha mig.
Ingen som ska ta hand om mig och ingen som förväntar sig att jag ska ta hand om honom.
Alltså, jag kan nästan få be om att knycka din text till min profil !
Jag tror "backa med släp-fenomenet" är betydligt äldre än Hooja. Jag minns det som en grej när jag var typ i tjugoårsåldern innan vi ens hade Tinder. Att det på något vis skulle vara ett positivt, maskulint drag.
Kanske! Jag underskattar eventuellt hur poppis de är.Ja, jag tänker bara att det liksom återaktualiserats med deras låtar
Håller med! Var så jag tänkte med, men det är väl som en del annat, de som nu är händiga på riktigt har inte behov av att skryta om det.Och jag ville ha en händig kille för jag inte tålde teoretiker
Jag fixar också det mesta men det är roligt att ha någon som kompletterar en. Kan renovera hus och tapetsera själv men alltid trevligt om man gör det tillsammans. Och då menar jag inte som att en planerar och en utför det utan verkligen hjälps åt med alla moment
Jag tror att det är en dålig idé att bli involverad med någon som är så färsk ur ett förhållande att dom fortfarande bor ihop. Eller så ljuger han och egentligen är dom fortfarande tillsammans.Han hade nyligen kommit ur ut ett långt förhållande och skulle strax flytta till eget boende. . Vad tror ni?
Du har helt rätt. Han tog bort matchningen . Jag tror att han skrev med flera, vissa saker som vi redan skrivit om frågade han igen… Skit att man kan bli halvmörkt på några dagar utan att ens ha träffats .Jag tror att det är en dålig idé att bli involverad med någon som är så färsk ur ett förhållande att dom fortfarande bor ihop. Eller så ljuger han och egentligen är dom fortfarande tillsammans.
Du har helt rätt. Han tog bort matchningen . Jag tror att han skrev med flera, vissa saker som vi redan skrivit om frågade han igen… Skit att man kan bli halvmörkt på några dagar utan att ens ha träffats .
Det har jag själv gjort , och det blev ju inte bra. Men jag tar med detta. Helst med äldre barn med och det hade inte denne .Jag tycker det kanns som ett manligt drag att borja dejta innan de ar redo, typ for att de ar sa vana att vara i ett forhallande att de inte vet hur de finns annars.
Jag hade ju en erfarenhet i somras med en snubbe som jag dejtade i 3 manader, och efter 2 manader fick jag veta att han haft tva langa forhallanden "back to back", och den senaste slutade bara 2-3 manader innan vi forst traffades.
Nar jag forst fragade honom om det havdade han att allt var ok, men sedan brot han upp med mig ett par veckor senare, och sa att mina fragor hade lett honom till sjalvreflektion...
t.o.m. nar jag anvande en app som framst var for fwb sa brukade jag forsakra mig om att snubben varit singel i minst 3 manader.
Men ja, visst ar det frustrerade hur snabbt man kan bli optimistiskt och hoppfull om nagon som man egentligen inte kanner, och sedan besviken nar det faller ihop!
Jag tror "backa med släp-fenomenet" är betydligt äldre än Hooja. Jag minns det som en grej när jag var typ i tjugoårsåldern innan vi ens hade Tinder. Att det på något vis skulle vara ett positivt, maskulint drag.
Finns de som inte vill med, särskilt om någon ser. Men när det kommer till kritan är det ingen match alls för dem. Fan heller jag sätter mig och gör bort mig i ett ekipage som jag inte ens är van med.På temat backa med släp var jag häromdagen i ett sammanhang där en person uttryckte att ”eller så har man en make som kan backa med släp så man slipper lära sig”. Har funderat mycket efter det, om det verkligen är så många resonerar. Har väldigt svårt att tro att det skulle uttalas i ett hästsammanhang eller i mina övriga sammanhang. Är typ fortfarande chockad.
Finns de som inte vill med, särskilt om någon ser. Men när det kommer till kritan är det ingen match alls för dem. Fan heller jag sätter mig och gör bort mig i ett ekipage som jag inte ens är van med.
På temat backa med släp var jag häromdagen i ett sammanhang där en person uttryckte att ”eller så har man en make som kan backa med släp så man slipper lära sig”. Har funderat mycket efter det, om det verkligen är så många resonerar. Har väldigt svårt att tro att det skulle uttalas i ett hästsammanhang eller i mina övriga sammanhang. Är typ fortfarande chockad.