Dejtingtråden del 38

Jag finner ödmjukhet och självdistans som de mest attraktiva egenskaper en person kan ha, sen får man gärna ha en självironisk och mörk humor (för då överensstämmer den med min). Hantverkartjänster och dylikt kan jag köpa in om jag behöver dom, det är trots allt lättare att köpa in en hantverkartjänst än att hitta en partner man orkar med i mer än 5 minuter. Däremot får man ju gärna vara en person som klarar av att hugga i om det behövs, men det hänger ju mer ihop med att man inte vill leva med en person som står helt handfallen så fort något landar utanför deras komfortzon.

Håller med helt!
Jag är en strong independent woman och kan precis som @cili backa mitt eget släp. Kan även sätta upp mina egna hyllor, laga det dom är trasigt osv. Kan jag inte lär jag mig eller betalar för det.
Jag vill ha en kille som är lösningsorienterad med driv för att matcha mig.
Ingen som ska ta hand om mig och ingen som förväntar sig att jag ska ta hand om honom.

Matchade med en kille som var väldigt snygg och väldigt tydlig med vad han ville i sin pres. Och det ville jag också, men informerade om att jag vill ha något mer långsiktigt återkommande inte bara en natt. Och det ville han med. Så han kom hem till mig i lördags, vi pratade halva natten, sen gick vi och la oss och så låg vi. Sen visade det sig att jag visste snarkade, något jag inte brukar göra, så han hade inte sovit något på natten. Morgonen efter blev konstig och nu har han inte läst min snap. Varför blir det så här! Men jaja, är ju inte mkt att göra åt liksom. Han var snygg och bra på att hångla och trevlig, så jag fick ju iaf en trevlig kväll/natt.

Man kan ju aldrig garantera att det blir mer även om intentionen är den från början.

Man kan ju aldrig garantera att det blir mer även om intentionen är den från början.
Nä, så är det ju absolut, men det är så tråkigt när det känns bra, och så visar det sig att det bara var jag som tyckte det. Det får en ju att tvivla lite på sin magkänsla liksom!

Nä, så är det ju absolut, men det är så tråkigt när det känns bra, och så visar det sig att det bara var jag som tyckte det. Det får en ju att tvivla lite på sin magkänsla liksom!

Jo, det förstår jag men det är bara att vänja sig som med allt annat när det kommer till dejting 😅

Håller med helt!
Jag är en strong independent woman och kan precis som @cili backa mitt eget släp. Kan även sätta upp mina egna hyllor, laga det dom är trasigt osv. Kan jag inte lär jag mig eller betalar för det.
Jag vill ha en kille som är lösningsorienterad med driv för att matcha mig.
Ingen som ska ta hand om mig och ingen som förväntar sig att jag ska ta hand om honom.
Kan bara instämma i allt! Sätter stort värde i att klara mig själv, en eventuell partner ska vara en bonus (och absolut ingen belastning!)

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 114
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 587
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008