Dejtingtråden del 38

Får upp endel samma killar jag matchat med innan men som aldrig svarade förra gången. Alltså inte ens efter 4-5 dagar. Förstår inte vad de gör på Tinder? För de har ju uppenbarligen likeat mig igen.
Känns även som de rinner ur sanden med de felsta. Frågar jag inte tusen frågor så slutar konversationen.

En yngre jag trodde va kul men nu dog bara konversationen 😅
En man som skilde sig för 2 månader sen o exet har inte ens flyttat ut än?
Alla går ju vidare olika snabbt men känns färskt.
En man jag träffat irl. Han jobbade o jag gick förbi o han sa ”vilka fina hundar” 🥰
Så han ligger ju bra till helt klart 😅

Får upp endel samma killar jag matchat med innan men som aldrig svarade förra gången. Alltså inte ens efter 4-5 dagar. Förstår inte vad de gör på Tinder? För de har ju uppenbarligen likeat mig igen.
Känns även som de rinner ur sanden med de felsta. Frågar jag inte tusen frågor så slutar konversationen.

En yngre jag trodde va kul men nu dog bara konversationen 😅
En man som skilde sig för 2 månader sen o exet har inte ens flyttat ut än?
Alla går ju vidare olika snabbt men känns färskt.
En man jag träffat irl. Han jobbade o jag gick förbi o han sa ”vilka fina hundar” 🥰
Så han ligger ju bra till helt klart 😅
Jo, jag får också upp en del som jag matchat med men som inte svarade förra gången. Så varför likea mig igen? Sveper höger på allt eller? 🤷‍♀️

Jag har egentligen Tinderpaus ett tag framöver men skriver lågintensivt med en som kommer till stan i januari. Få se om det blir nån träff då.

Jo, jag får också upp en del som jag matchat med men som inte svarade förra gången. Så varför likea mig igen? Sveper höger på allt eller? 🤷‍♀️

Jag har egentligen Tinderpaus ett tag framöver men skriver lågintensivt med en som kommer till stan i januari. Få se om det blir nån träff då.

Ja jag förstår inte alls det?
Jag ger det ganska kort tid, 1-2 veckor med appen men när jag väl har den tänker iaf jag att jag vill skriva o få en känsla för att förhoppningsvis ses.

Jag försöker engagera mig lite i Tinder, går väl sådär men har två som skriver med lite mer aktivt. Verkar vara gulliga killar so far.
Annars ser det mest ut såhär, jag är sämst på att svara 😅
Screenshot_20241214_203001_Tinder.webp

Jag tror det är så att många sveper höger på allt.
En del är nog dessutom botar så de har ingen aning om vad de gjort innan

En kollega frågade mig idag om vi ska gå på dejt. Han ser bra ut, är trevlig men vi är på samma avdelning och skift så det känns som en dålig idé, skämtade bort det lite och får väl förhala det så mycket som möjligt för att undvika dålig stämning.

Någon minns kanske killen på S avdelning som jag hade ganska mycket kontakt med i våras? Han som blev väldigt upprörd när jag dissade honom.
Han har börjat skriva igen efter att han fick veta att jag byter tjänst och skift så att vi kommer jobba samma tider varannan vecka. Vissa ger verkligen aldrig upp.

S var ju väldigt engagerad efter att jag hamnade på sjukhus men nöjd med att jag mår bra och verkar överleva så gick han under radarn igen.

Var snäll och hämtade en annan kollega från krogen i söndags morse, det här med att behöva sova få timmar har både för och nackdelar.
Han tyckte att jag var så snygg, osminkad och pyjamas.
"Jag har flörtat med dig jättelänge men du fattar ju inte".
Jodå, det har nog inte undgått någon faktiskt. Men dels har han en sambo och dels är han inte min typ.
Det finns så många spännande män på mitt jobb 😅

Annars skriver jag med ett tiotal på Tinder men har så himla svårt att fastna för någon.

Har en dejt på söndag, ska nog fika på stan är tanken 🙂
Har ganska mycket gemensamt och han verkar glad o trevlig.
Gav mig hela sitt namn så jag kunde kolla upo han om jag vill (på eget intiativ) 👍🏼

Jaha, jag har ingen hundvakt idag så fika funkar inte (vill inte ha med hunden på stan 2dagar innan jul) föreslog då promenad igen då det är det jag främst är bekväm med.
Men då är de visst för kallt?
Han kan inte gå om de inte är 10-15 grader varmare för då ”stänger hjärnan ner helt”
Det är alltså 5 grader varmt ute. Jag o syrran var ute 1,5 timma igår o de var riktigt skönt 🙂
Annat datum gick inte heller då eftersom inget är öppet o han inte verkar fungera utomhus 🤪
Så då skojja jag o sa, -simhallen? I bastun? Bahamas?
För han gav inga förslag utan klaga mest.
Men då drog han igång rejält igår att jag var snuskig? Och han inte förvänta sig att ha ”sånna” tankar än? Men nu ville han se mig lättklädd?
Att jag är snuskig och ”utspårad”. Att han inte tror jag är det men det hade varit en ”dröm”.

Jag skrev knappt något utan han bara gick på o la ord i min mun kändes det som?
Försökte förklara att de såklart va ett dåligt skämt men de ignorerades..
Ja jag sluta svara iaf o kände typ 😑😑😑

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 108
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 583
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008