Skrev med båda på Tinder ett tag. Den som var mest på i början blev tyst och nu har det nog runnit ut i sanden.
Den andra har jag skrivit en del med men det blir mest ”Hur mår du?” ”Vad har ni gjort idag?” ”Hoppas du får en bra dag på jobbet!”. Det ger mig ingenting
Hon kommer typ aldrig ha tid att ses heller. Varför försöker man ens?
Jag tycker också att den typen av "konversationer" är urtråkiga. Exakt vad i det är det jag ska bli nyfiken på att lära känna, liksom?
Jag blir väldigt ointresserad när någon annan är väldigt på, hittills har i stort sett alla jag chattat med varit väldigt på. Jag känner att jag liksom inte matchar dom i entusiasm alls (+ att jag tycker det känns påklistrat). Antingen är det en viss typ av män som söker sig till mig eller så är väldigt många män extremt entusiastiska inför att träffa okända människor?
Det är i varje fall ett problem för mig, att det blir så omatchat, de är aspeppade och jag är skeptisk på gränsen till motvillig (det handlar om att ev ta en fika inget annat).
Jag är likadan, är nästan lite misstänksam nu när jag skriver med en som både är intresserad och nyfiken, men inte försöker varken driva på eller tar upp sex som ämne (det är ändå på Feeld där man är rätt öppen med sina preferenser redan i profilen så det hade inte varit märkligt )? Vad är haken, liksom?
Har pratat med mina manliga vänner om fenomenet och de upplever att om man inte är väldigt drivande för att få till att ses fort så är det många tjejer som antingen chattar i veckor men aldrig har "tid att ses" eller så blir man ghostad efter ett par dagar om man inte gjort någon move. Det är väl den största nackdelen jag ser med nätdejting överlag; att det driver på för en extrovert och pådrivande stil som många människor faktiskt inte har eller trivs med.