Dejtingtråden del 38

Äter chips efter misslyckad Tinderdejt, men mannen jag träffade verkar inte tycka den varit misslyckad... Gah! Ska jag fortsätta skriva med honom även om magkänslan sa "nope, nej, trist!" efter bara några minuter? Vi har haft rolig och respektfull diskussion i text så då är det så himla synd att det inte flög i verkligheten.
Om personkemin inte klickar spelade det ingen roll för mig hur bra det var i text. Jag hade inte fortsatt.

Äter chips efter misslyckad Tinderdejt, men mannen jag träffade verkar inte tycka den varit misslyckad... Gah! Ska jag fortsätta skriva med honom även om magkänslan sa "nope, nej, trist!" efter bara några minuter? Vi har haft rolig och respektfull diskussion i text så då är det så himla synd att det inte flög i verkligheten.
Jag tror att nervositet kan sabba det för många. Jag brukar ge det någon chans till om personen verkar vettig.

Jag hade fortsatt. Vis av erfarenhet. Men inte ngt längre tag, vi pratar ngn vecka. Just för o checka av om motpart var nervös el dylikt.

Tycker män brukar tycka att alla dejter är toppen 😅
Känner jag inget wow lägger jag ner direkt.

Då lägger vi in i rätt tråd och inte i dressyrsnack 😆

Här är det som vanligt.
S visade sin fina och gulliga sida i två dagar, igår började jag min arbetsdag med att bli irriterad över hur otroligt dryg han kan vara 😒
Kaoset är blockad igen efter att ha betett sig som en fullkomlig idiot, igen 😅
Så tillbaka på ruta ett.

Skaffat Tinder för att tänka på något annat än mina misslyckade relationer.
Ska försöka härda ut en vecka innan jag ger upp

Just det!
Gulliga elektrikern tyckte att jag jobbar fel tider och lägger för mycket tid I stallet.
Tack och där är dörren 👋

På tisdag ska jag gå på bio med en söt kille.
Den mest asociala aktiviteten som finns, jag vet 😅
Men vi skrev om film och båda vill se Gladiator 2 så då blev det att vi ser den tillsammans. Jag är kommer vara trött som fan och inte ett dugg social eftersom jag jobbat på dagen så det känns ändå som en bra grej att göra.
Jag har även hoppat ut från min komfortzone och valt en helt annan typ än den jag brukar träffa, lite väl ung dessutom 🙄

Jag bryr mig inte vad andra gör. Däremot brukar jag bli för inne i konsten/föremålen och historien så hångel finns liksom inte på kartan. Ska jag på museum så är det det som gäller :D

Det var lite det som hände. Åtminstone jag hade jättekul. Lite för kul, för jag blev ett 43-årigt adhd-barn som vände mig om mitt i konversationen för att jag såg en annan cool grej, och "fortsätt prata, jag lyssnar" till trots så kanske inte det gör det bästa intrycket på en ny person. :angel: Hur som helst, han (låt oss kalla honom "musikern" framöver) skrev ganska raskt efteråt att han hade haft roligt, och jag förklarade att jag bara är såhär hyper 10% av tiden och resterande 90% så är jag en hobbit som helst kramas nerbäddad i en filt. :idea: Är hyfsat säker på att vi båda vill lära känna varandra mer, men tror att det blir svårt att få ihop en tid innan mellandagarna. Ingen akut attraktion (vilket jag nog ska se som en fördel, har lite för lätt att bli dopamintriggad då och inte riktigt behålla fokus på att lära känna innan jag vet vad jag vill) men definitivt en människa jag kan se mig vilja vara nära.

Imorgon har jag en promenad inbokad, har skrivit väldigt lite med den killen men jag tror att vi har en del gemensamt att prata om. Verkar gullig.

På tisdag har jag en "fika och titta på julmys", verkar också lätt att umgås med utifrån att jag omgående förklarade att jag förmodligen kommer vara lite socialt trött och han var genast med på noterna att välja ett lugnt ställe och ha promenad som plan b om det är mycket folk ute.

Lite tight schema nu men jag har skrivit med alla tre ett par veckor och då börjar det bli knepigt om man inte ses tycker jag. Just nu siktar jag dessutom in mig helt på folk som har landat en del i sitt sätt att ha poly-relationer, så jag kan ha flexibiliteten att varje sak kan få utvecklas till det som passar. Dejtar också bara folk som uttrycker att vänskap är ett möjligt utfall, det är inte så fixerat vad vi vill att det ska bli av det.

Det var lite det som hände. Åtminstone jag hade jättekul. Lite för kul, för jag blev ett 43-årigt adhd-barn som vände mig om mitt i konversationen för att jag såg en annan cool grej, och "fortsätt prata, jag lyssnar" till trots så kanske inte det gör det bästa intrycket på en ny person. :angel: Hur som helst, han (låt oss kalla honom "musikern" framöver) skrev ganska raskt efteråt att han hade haft roligt, och jag förklarade att jag bara är såhär hyper 10% av tiden och resterande 90% så är jag en hobbit som helst kramas nerbäddad i en filt. :idea: Är hyfsat säker på att vi båda vill lära känna varandra mer, men tror att det blir svårt att få ihop en tid innan mellandagarna. Ingen akut attraktion (vilket jag nog ska se som en fördel, har lite för lätt att bli dopamintriggad då och inte riktigt behålla fokus på att lära känna innan jag vet vad jag vill) men definitivt en människa jag kan se mig vilja vara nära.

Imorgon har jag en promenad inbokad, har skrivit väldigt lite med den killen men jag tror att vi har en del gemensamt att prata om. Verkar gullig.

På tisdag har jag en "fika och titta på julmys", verkar också lätt att umgås med utifrån att jag omgående förklarade att jag förmodligen kommer vara lite socialt trött och han var genast med på noterna att välja ett lugnt ställe och ha promenad som plan b om det är mycket folk ute.

Lite tight schema nu men jag har skrivit med alla tre ett par veckor och då börjar det bli knepigt om man inte ses tycker jag. Just nu siktar jag dessutom in mig helt på folk som har landat en del i sitt sätt att ha poly-relationer, så jag kan ha flexibiliteten att varje sak kan få utvecklas till det som passar. Dejtar också bara folk som uttrycker att vänskap är ett möjligt utfall, det är inte så fixerat vad vi vill att det ska bli av det.

Kul att det gick så bra 😍
Jag länder igen mig i den färgen adhd-grejen, sån är jag jämt utan att ens ha adhd, bara allmänt speedad 😆

Bra det där med vänskap också!
Killen jag ska träffa matchade jag med som vän, vi har skrivit om det och det känns skönt att ses utan förväntningar.

Jag har nog landat i att jag vill ha någon att chilla med i soffan, se på serier eller gå ut och dricka drinkar med ibland. Inget "seriöst" förhållande där man tänker långsiktigt. Det blir bara skrik och panik för mig 😅

Den unga killen åkte på en mancold så bion blev framflyttad, tror dock det kommer rinna ut i sanden...

Annars skriver jag med ett par på Tinder, är dock ganska oengagerad.
Låter mina kollegor swajpa loss på rasterna, de tycker det är askul, jag är ju måttligt road 😆
Eftersom jag är lite trög och autistisk har det tagit mig ett tag att inse att en kollega flörtar med mig 😅
Jag insåg det först idag vid skiftbytet. Han är trevlig, ser bra ut osv men vi kommer gå på samma skift efter nyår och det känns som en asdålig idé att börja dejta någon så nära inpå.
Annars är S världens sötaste och snällaste som alltid.
Jag fattar inte hur han kan vara singel, han är ju ett sånt jävla kap ❤️

Den unga killen åkte på en mancold så bion blev framflyttad, tror dock det kommer rinna ut i sanden...

Annars skriver jag med ett par på Tinder, är dock ganska oengagerad.
Låter mina kollegor swajpa loss på rasterna, de tycker det är askul, jag är ju måttligt road 😆
Eftersom jag är lite trög och autistisk har det tagit mig ett tag att inse att en kollega flörtar med mig 😅
Jag insåg det först idag vid skiftbytet. Han är trevlig, ser bra ut osv men vi kommer gå på samma skift efter nyår och det känns som en asdålig idé att börja dejta någon så nära inpå.
Annars är S världens sötaste och snällaste som alltid.
Jag fattar inte hur han kan vara singel, han är ju ett sånt jävla kap ❤️

Han kanske inte vill binda sig? Utifrån vad du beskriver så tänker jag att sättet han har betett sig gentemot dig tyder på det. Han drar sig undan när det blir för intimt. Det är i alla fall vad jag tycker har skymtat fram i det du har skrivit.

Han kanske inte vill binda sig? Utifrån vad du beskriver så tänker jag att sättet han har betett sig gentemot dig tyder på det. Han drar sig undan när det blir för intimt. Det är i alla fall vad jag tycker har skymtat fram i det du har skrivit.

Nu blandar du nog ihop honom med S.
Han vill inte binda sig, han är verkligen inte den typen och det har jag vetat från början så det är inga konstigheter.

A är den öppna, extroverta och glada kompisen till S som jag känt i några år nu. Han vill ha en seriös och "riktig" relation.

Nu blandar du nog ihop honom med S.
Han vill inte binda sig, han är verkligen inte den typen och det har jag vetat från början så det är inga konstigheter.

A är den öppna, extroverta och glada kompisen till S som jag känt i några år nu. Han vill ha en seriös och "riktig" relation.
Du skrev ”S” :)

Jag har kanske en promenad-dejt nästa vecka :) En kille som jag snackat med oerhört länge (över en månad och många gånger varje dag) men han jobbar mycket och jag har ju barn på nästa heltid så vi har inte fått ihop det ännu. Men nu så, nu tror jag ändå att det blir till nästa vecka. Jag brukar ju tröttna rätt så fort på bara snack, men har inte gjort det denna gång. Såatte, det ska bli spännande och se om det finns något där på riktigt med :)

Börjar tröttna nu på att snacka med trettioelva killar på alla dejtningappar och så ger det inget ändåååååå.... När jag går ut så hittar jag nästan alltid någon att hångla med eller annat, men det blir ju aldrig mer sen ändå. Men är lite sugen på relationsgrejen nu, så jag hoppas på honom nästa vecka, annars tar jag nog lite paus från killar ett tag framöver :)

Haft ännu en bra dag på jobbet mycket prat och skratt med A som vanligt.
Han ville att jag ska skulle hjälpa honom vilket jag såklart gjorde och vi hann prata ganska mycket under den tiden.
Han är ju så gullig och jag funderar på om jag borde fråga om han vill ses utanför jobbet. Se hur det skulle kännas i en annan miljö och utan alkohol inblandat som på julbordet.

Men så blir jag så himla osäker. Dels för att jag verkligen inte har en aning om han öht är intresserad. Han är ju extrovert och trevlig mot alla. Jag är introvert med autistiska drag och har jättesvårt att läsa människor och tolka signaler.
För att citera Magnus Uggla i filmen G, "det kan ju inte bli annat än ett nej"
Men jag vill ju inte fucka upp något så det plötsligt blir stelt och obekvämt istället 😅

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 108
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 583
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008