Dejtingtråden del 38

Jag har ju hunnit dejta typ 10 stycken sen jag träffade S senast utan att känna något öht 😅
Så när jag mötte honom på stationen igår och han gav mig en kram var det som att komma hem. Jag har uppenbarligen saknat honom en hel del trots allt.
Sen kanske vi inte är så kompatibla i allt och jag vet inte om det kommer fungera bättre den här gången men det var verkligen fint att se honom.

En till grej jag reflekterat över sen igår. När jag pratar med eller träffar kaos-mannen så känns det alltid som att han pratar ned mig, när jag träffar S så pratar vi med varandra.
Låter kanske lite oklart men det är precis så det känns.

Matchade med en kille i en app, men tänkte att han får ta första och skriva. Detta var i förra veckan. Han skrev aldrig. Så var jag ute i lördags och då kommer han, hans syns, 205 cm lång. Så det slutade med att jag tillbringade natten hos honom. No regrets! 10 år yngre, bra i sängen och stora armar :d Men vad händer nu? Troligtvis inget mer, men det var kul iaf :)

Bakade till mitt (bortskämda) team och tog även med till S och A, de blev så himla glada, så söta 😁
De är verkligen två gulliga killar och jag är glad att jag har bägge två i mitt liv. A verkar väldigt nöjd med att jag har börjat träffa S igen och det är jag med ❤️

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 561
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 389
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008