Dejtingtråden del 38

S kom över som planerat, inga konstigheter alls, det var som om vi aldrig slutat ses.
Han är obekymrat, glad, snäll och trygg. Kändes lika avslappnat och trevligt som alltid.
Sen vad som händer framöver får vi väl se.

Jag har ju hunnit dejta typ 10 stycken sen jag träffade S senast utan att känna något öht 😅
Så när jag mötte honom på stationen igår och han gav mig en kram var det som att komma hem. Jag har uppenbarligen saknat honom en hel del trots allt.
Sen kanske vi inte är så kompatibla i allt och jag vet inte om det kommer fungera bättre den här gången men det var verkligen fint att se honom.

En till grej jag reflekterat över sen igår. När jag pratar med eller träffar kaos-mannen så känns det alltid som att han pratar ned mig, när jag träffar S så pratar vi med varandra.
Låter kanske lite oklart men det är precis så det känns.

Matchade med en kille i en app, men tänkte att han får ta första och skriva. Detta var i förra veckan. Han skrev aldrig. Så var jag ute i lördags och då kommer han, hans syns, 205 cm lång. Så det slutade med att jag tillbringade natten hos honom. No regrets! 10 år yngre, bra i sängen och stora armar :d Men vad händer nu? Troligtvis inget mer, men det var kul iaf :)

Bakade till mitt (bortskämda) team och tog även med till S och A, de blev så himla glada, så söta 😁
De är verkligen två gulliga killar och jag är glad att jag har bägge två i mitt liv. A verkar väldigt nöjd med att jag har börjat träffa S igen och det är jag med ❤️

Jag hade en trevlig dejt på dagtid i veckan, det kändes väldigt naturligt och okomplicerat att umgås med honom. Vi är ute efter samma saker och har sagt att vi ska ses igen, men lagom avtrubbad efter en hel del tinderdejter så känner jag att jag tror det när det händer.

Här är det precis som vanligt. Skriver sporadiskt med S, jag vet ju hur han är och hade inte förväntat mig att det skulle bli annorlunda den här gången.
Pratar mycket med A, alltid så himla gullig.
Försöker ha en sund relation till kaos-mannen. Det där med att ha honom blockerad gick sådär, Stockholmsyndromet 🙄
Han sa det själv för ett par veckor sedan, du kan inte släppa mig och jag kan inte släppa dig.
Jag är ju rätt mycket kaos själv så det är väl därför vi dras till varandra.
Men just nu fungerar det bra.

Jag träffar honom jag träffade i början av sommaren. Vi ses otroligt sällan men har i princip daglig kontakt.
Vi har båda väldigt mycket vill och hemskt lite kan i våra liv. Hans arbetsshema är grymt, han har haft en ledig helg sedan i Augusti annars bara strödagar ledigt, vissa dagar börjar 06:00 och slutar 22:30.. Hans jobb är egentligen mer en livsstil men det visste jag ju och jag har inget emot det alls iom att jag gör mycket jag med. När han inte jobbar behöver han mycket återhämtning - han har tusen roliga uttryck i vilket stadie han befinner sig i. Tydligen så är våren snällare än hösten och det är ju lovande. Själv ska jag opereras på fredag för andra gången under hösten och då är det avhållsamhet i 6-8 veckor som gäller, vi kommer inte kunna ses under den tiden pga orsak.

Well, Tinder ger ungefär 0 tillbaka. Och min person satte på charmoffensiven förra veckan när hon kom hem igen, så jag stannar nog där i det trygga och bekväma ett tag till. Hon gör ofta sådär när jag hamnar i en svacka. Som att hon vet.

Det kanske inte är så himla sunt men det är vad det är.

Vi är ändå några stycken här som kanske skulle kunna använda relationsstatus ”it’s complicated” 😅❤️

jag har börjat dejta.
Jag har dejtat 4 tjejer och tycker att alla har varit så fina och varma.
det känns lite ovant just nu men så underbart.
och nästa helg är den första på ett tag som jag inte har en dejt inplanerad.
Och jag längtar redan att få träffa av någon av dem.
egentligen är det bara 2 som jag känner att jag vill fortsätta med,
men jag ska ta det lugnt och låta det hela utvecklas på en naturlig väg.

Inspirerad av tråden "hur visualiserar du ditt år" tog jag upp det med mina kompisar på jobbet. Traskade även bort till S avdelning, inte för att fråga honom utan för att fråga A eftersom det är så mycket mer naturligt för mig att prata med honom. Den här veckan har vi pratat flera timmar, jag och S säger hej, inget mer. Lite deppigt 😅
Finns en annan kille där som är så himla gullig och rolig, vi pratar också mycket och klickar så himla bra. Han är 22 år, ännu mer deppigt 😅
Varför är det så himla svårt att hitta en sån i min egen ålder som inte råkar vara bästis med en annan dejt 😒

Inspirerad av tråden "hur visualiserar du ditt år" tog jag upp det med mina kompisar på jobbet. Traskade även bort till S avdelning, inte för att fråga honom utan för att fråga A eftersom det är så mycket mer naturligt för mig att prata med honom. Den här veckan har vi pratat flera timmar, jag och S säger hej, inget mer. Lite deppigt 😅
Finns en annan kille där som är så himla gullig och rolig, vi pratar också mycket och klickar så himla bra. Han är 22 år, ännu mer deppigt 😅
Varför är det så himla svårt att hitta en sån i min egen ålder som inte råkar vara bästis med en annan dejt 😒
Hade varit så spännande att få vara en liten fluga på väggen på ditt jobb :laugh:

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 608
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 406
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008