Dejtingtråden del 38

Tror inte hon är sådan, men å andra sidan har jag bara träffat henne en gång, så kanske? 😅

Det kan inte vara så att hon började dejta någon och sedan fungerade det inte och nu har hon hört av sig till personer som tidigare var intresserad av.. Nu vet jag inte hur långt ni kom innan om ni bara pratat lite eller om ni dejtade ordentligt innan. Bara en tanke..

Det kan inte vara så att hon började dejta någon och sedan fungerade det inte och nu har hon hört av sig till personer som tidigare var intresserad av.. Nu vet jag inte hur långt ni kom innan om ni bara pratat lite eller om ni dejtade ordentligt innan. Bara en tanke..
Vi hade pratar endel och tagit en lunchdejt, men inte mer än så. Så det kan ju ligga något i det du skriver.

Öppnade Tinder igen :angel:
Känns lovande att det är typ samma klientel som alla gånger förut :meh:

Jag gjorde samma. Tröttnade rätt snabbt efter att ha swipat förbi ett gäng kollegor, bla både A och S 😒

S och jag skriver lite då och då, pratar ibland på jobbet, han är alltid gullig men jag vet ju exakt hur det kommer bli i längden 😅

Pratade lite med gymkillen igen och han är både snygg och trevlig men för ung 😅

Skrev med en kille på badoo, allt kändes bra, vi klickade och hade mkt gemensamt. Skrev väl i fyra dagar typ, och så nämnde jag att han verkade vettig så det vore trevligt att ses, han svarade "Detsamma!" Och så avslutade vi, och imorse så möttes jag av "raderad profil" , blev faktiskt lite besviken! Det var ändå rätt länge sen jag skrev med någon som jag både tyckte var snygg, trevlig och vettig!

Skrev med en kille på badoo, allt kändes bra, vi klickade och hade mkt gemensamt. Skrev väl i fyra dagar typ, och så nämnde jag att han verkade vettig så det vore trevligt att ses, han svarade "Detsamma!" Och så avslutade vi, och imorse så möttes jag av "raderad profil" , blev faktiskt lite besviken! Det var ändå rätt länge sen jag skrev med någon som jag både tyckte var snygg, trevlig och vettig!
Hände mig i höstas också. Vi hade skrivit ett tag och bestämt dag för att ses och vad vi skulle göra, sedan gick jag in på tinder dagen efter och hon hade tagit bort matchningen.

Sånt är så himla trist! ❤️

Hände mig i höstas också. Vi hade skrivit ett tag och bestämt dag för att ses och vad vi skulle göra, sedan gick jag in på tinder dagen efter och hon hade tagit bort matchningen.
Åh, just det där att faktiskt bestämma dejt och sen ghosta är såklart ännu värre, här var det ju mest mina dagdrömmar som fick sig en törn... Men jag har också varit med om det där,en jag funderade på hur jag skulle dra mig ur dejten, så blev mest glad när han tog bort matchningen!

Jag gjorde samma. Tröttnade rätt snabbt efter att ha swipat förbi ett gäng kollegor, bla både A och S 😒

S och jag skriver lite då och då, pratar ibland på jobbet, han är alltid gullig men jag vet ju exakt hur det kommer bli i längden 😅

Pratade lite med gymkillen igen och han är både snygg och trevlig men för ung 😅
Så tröttsamt är det!

Har pratat ovanligt mycket med S den här veckan så nu ska vi ses på lördag.
Det är mer än tre månader sedan vi sågs utanför jobbet sist, tiden går så sjukt fort 😅
Tror dock inte att det kommer märkas alls, kommer vara fint och trevligt. Det är det alltid med honom. Sen får vi väl se hur det går för mig och mitt tålamod.

Har lyckats styra ihop det så jag mött upp H/4s 3 gånger på fyra veckor. Det gör underverk för mitt välbefinnande. Om inte nästa sorts cyto slår ut mig helt kommer vi kunna ”fira” två år på lämpligt sätt i december. 😅😋

Det är faktiskt lite knasigt. Men det fungerar och det är väl det som är det viktiga.

Har fått kontakt med en av männen från min högersvepsbonanza häromdagen. Han verkar vettig(*), ska försöka ses nästa vecka.

(*) Är vid liv, kan formulera hyfsat långa meningar, har inte omedelbart landat i "höhö, sex!"-pratande utan läser av rummet.

Fick en match till igår, gillade texten, hon var söt ☺️

Nu har ingen skrivit tillbaka… trist. Känner ändå att jag vill ha lite mer konversation i början så man kan känna av lixom.
(Match nr. 2 har inte svarat alls, match nr. 1 inte skrivit sedan igår morse).

Nu har jag luskat runt och hittat matchningens identitet. Han är okej ut, de personliga detaljerna han skrivit till mig matchar de uppgifter han gett till mig och jag hittar inga andra varningsflaggor. Bra det, hoppas att han verkligen vill träffas i veckan och inte är en sån som försvinner.

Kanske har landat i att min eviga crush bara är en vän. Och jag har fått en match på Tinder och vi har skrivit litegrann. Vem vet vad det kan bli 🤷‍♀️
Apropå det förstnämnda så var det som att jag bara insåg igår, att jag är värd någon bättre. Som inte säger att ”vi hörs” men inte hör av sig. Som säger att ”det bara att smsa” men inte svarar. Som inte tar sig tiden. Som blir glad av mig, men inte ger mig samma tillbaka.

Hon är min vän (och kommer fortsätta vara det), jag har känt såhär förut och det har gått över. Och såklart känns det när vi ses. Men det går inte att vara såhär på och av, jag gillar det inte. Det är inte bra för mig.

Vet inte varför det bara kom över mig just nu. På ett sätt hoppas jag det håller i sig.

Apropå det förstnämnda så var det som att jag bara insåg igår, att jag är värd någon bättre. Som inte säger att ”vi hörs” men inte hör av sig. Som säger att ”det bara att smsa” men inte svarar. Som inte tar sig tiden. Som blir glad av mig, men inte ger mig samma tillbaka.

Hon är min vän (och kommer fortsätta vara det), jag har känt såhär förut och det har gått över. Och såklart känns det när vi ses. Men det går inte att vara såhär på och av, jag gillar det inte. Det är inte bra för mig.

Vet inte varför det bara kom över mig just nu. På ett sätt hoppas jag det håller i sig.
De där insikterna som tycks drabba en plötsligt, men som förmodligen legat och grott ett tag, är viktiga och förundriga, stora som små och lär oss att leva vårt bästa liv :heart .

Jag har sedan jag blev kvar ensam testat på dejting för ett förhållande, dejting för en tänkt lättsam relation och för rena sexträffar.
Nu har jag landat i att jag är precis lika monogram, trofast och demiamorös som jag alltid varit.
Jag och H har en fin kärleksrelation, långt ifrån perfekt, men den är vår och jag vill inte vara någon annanstans eller med någon annan... Inte han heller så just ni är det slutdejtat.
Jag känner mig också, efter alla turer, viss om att vi kommer att fortsätta stå varandra nära även om kärleksförhållandet skulle ta slut och det gör mig trygg och lugn.
Han gör mig lycklig mestadels av tiden.
Det räcker bra just nu.

De där insikterna som tycks drabba en plötsligt, men som förmodligen legat och grott ett tag, är viktiga och förundriga, stora som små och lär oss att leva vårt bästa liv :heart .
Vad hände med stavningen där? förunderliga var ordet jag försöke skriva. Men hoppas att andemeningen gick fram.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 561
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 389
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008