Dejtingtråden del 38

Så hittade jag 2 nya o skriva med. Flera dagar in i konversationen kommer det fram att en av dem är SD, det är otänkbart för mig. Tackade för mig. Dejtar ni de som är politiskt på motsatta kanten?
Nej, jag sveper rakt av bort de som är för långt ute åt något håll. Tackolov är Tinderalgoritmerna rätt duktiga på att plocka fram män som uttryckligen skriver "jag vill inte vara med nån som röstar SD" åt mig.

Skriver fortfarande med en här. Men funderar, när man känner sig lite ointresserad av den andres intressen eller förehavanden redan innan man har träffats. Kan det förändras när man ses? Eller är det en dålig matchning? Tycker inte han är så snygg heller 🙄. Jag vill dejta men kommer aldrig till nått riktigt intresse. Förutom för han som fick kalla fötter och blockade mig 😝.

Skriver fortfarande med en här. Men funderar, när man känner sig lite ointresserad av den andres intressen eller förehavanden redan innan man har träffats. Kan det förändras när man ses? Eller är det en dålig matchning? Tycker inte han är så snygg heller 🙄. Jag vill dejta men kommer aldrig till nått riktigt intresse. Förutom för han som fick kalla fötter och blockade mig 😝.
Har mam inget intresse att lära känna den andre plus att man inte ens tycker hen är snygg är det ju ingen bra match alls. Bara att säga tack och hej. Annars blir det ju ett påtvingat dejtande? Visst kan intresse växa med tiden, men nån grund måste ju finnas.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 136
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 606
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008