Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så uttråkad på jobbet så jag på fullt allvar tror att jag kommer börja gråta...... Hur kan det vara så segt i flera veckor?! Min överaktiva hjärna kan inte hantera sån här öken och total understimulans....
Jag är likadan, har hittat en suverän sysselsättning! Jag läser distanskurser på nätet! Vet inte om du har utrymme att göra det på din abetsplats, men om du kan så är det ett tips iaf :)

Vaken, packat ihop miniräknare osv och tatueringen smörjd. Dags att åka till malmö. Verkar vara 9 grader varmt skönt nog, sommardäcken sitter på än så hade vart lite jobbigt med kallgrader och halka. Håll tummarna för mig att omtentan blir godkänd! :crazy::nailbiting:

Har släppt ut hästarna. En del av mig vill gå och lägga mig och sova en timme till och en del vill gå en promenad i stället. Och jag hinner inte båda...

Håller tummarna @Trott!

En annan sitter på kontoret med ganska dum hals :down: Ska försöka hålla mig inne och läsa på lite juridik idag. Men mjölken hade visst minskat sen jag åkte igår och jag glömde min lunchkvarg så det kanske blir en sväng till Maxi senare. Men först långt senare för det är vägbyggen på vägen dit och för en halvtimme sen var det kilometerlånga köer i alla riktningar till det.

Fick precis sms av dotterns ridlärare om att det blir voltige ikväll istället för vanlig ridlektion.
Sen bjöd hon in till clinic på måndag kväll. Så blir mycket nästa vecka för vi anmälde oss till clinicen vi ville gå på på tisdag också. :)
Hoppas hon inte har en massa läxor och prov nästa vecka bara. :angel:

Kan just haft den mest misslyckade morgonen på länge.
Ska köra hästarna. Konstaterar efter ca 500 m att ponnyn är halt. Igen.
Kör hem, lämnar av ponny och åker vidare. Hinner köra nån kilometer då jag får möte med två lösa hundar, varav den ena anfallit och bitit min hund oprovocerat tidigare.
Vänder igen. Kör 500m och konstaterar att jag tappat körspöet. Vänder INTE denna gång utan kör hem, sliter av ponnyn sko och sula och konstaterar hovböld. Igen.
Summa summarum: ingen fick motion, ponnyn har ont och jag har jävligt bråttom till jobbet.

Har precis haft strömavbrott på jobbet. Ett riktigt stort område var släckt. Fast de var snabba med att fixa det, det tog bara ~40 min istället för de 2½ timme som det stod på hemsidan att det kunde ta.

Kan just haft den mest misslyckade morgonen på länge.
Ska köra hästarna. Konstaterar efter ca 500 m att ponnyn är halt. Igen.
Kör hem, lämnar av ponny och åker vidare. Hinner köra nån kilometer då jag får möte med två lösa hundar, varav den ena anfallit och bitit min hund oprovocerat tidigare.
Vänder igen. Kör 500m och konstaterar att jag tappat körspöet. Vänder INTE denna gång utan kör hem, sliter av ponnyn sko och sula och konstaterar hovböld. Igen.
Summa summarum: ingen fick motion, ponnyn har ont och jag har jävligt bråttom till jobbet.
Bajs! :turd: Och att de där hundarna kommer lösa är fan inte ok! :mad:

Har lyckats med massor idag!

Gjort alla mina saker på listan för idag för att få mitt visa (vilket inkluderade att fara över hela stan typ, och att vara vilse för att vägbeskrivningen sa åt en att gå åt vänster istället för åt höger :wtf:). Har fyllt i alla papper nu också.

Har köpt en backup telefon och ett 30m rep för när allt går fel! Även lyckats hitta PVC rör men misslyckats med att hitta temp och fuktighets mätare. Klockan är bara 16.30 så jag ska nog lyckas göra klart min poster också :up:

Bajs! :turd: Och att de där hundarna kommer lösa är fan inte ok! :mad:
Alla grannar har visst pratat med honom men ingenting hjälper. Kommer hålla mig därifrån, tur att han mest hålls nere vid sjön där han bor.

Förövrigt fick jag nyss nån jävla okontrollerad kramp i käken och bet sönder tungan, wtf liksom! Och inte nog med detta har jag haft århundradets mest puckade människa i telefonen i TJUGO minuter.
Bra dag. Verkligen.

Tentan avslutad. Blir helt psykad när sista frågan är på 30 poäng, delat på 6 påståenden som alla är typ "företag x säljer varor för y pengar ink z moms, hur mycket ska bokföras som inkomst och hur mycket är intäkt" O_o
Godkänt poängen hade dessutom höjts från 43 poäng på första tentan till 60 poäng på denna O_o har svarat på allt men ändå ångest :(

Tentan avslutad. Blir helt psykad när sista frågan är på 30 poäng, delat på 6 påståenden som alla är typ "företag x säljer varor för y pengar ink z moms, hur mycket ska bokföras som inkomst och hur mycket är intäkt" O_o
Godkänt poängen hade dessutom höjts från 43 poäng på första tentan till 60 poäng på denna O_o har svarat på allt men ändå ångest :(
Andas och försök släpp ångesten nu, du kan ändå inget göra innan du får resultatet :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
67 68 69
Svar
1 374
· Visningar
62 512
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
378
Senast: Tilly_85
·
Svar
1 999
· Visningar
56 019
Svar
917