Drömboenden?Sitter och kollar på bostäder.... långt över min budget!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Drömboenden?Sitter och kollar på bostäder.... långt över min budget!
Jag är likadan, har hittat en suverän sysselsättning! Jag läser distanskurser på nätet! Vet inte om du har utrymme att göra det på din abetsplats, men om du kan så är det ett tips iafJag är så uttråkad på jobbet så jag på fullt allvar tror att jag kommer börja gråta...... Hur kan det vara så segt i flera veckor?! Min överaktiva hjärna kan inte hantera sån här öken och total understimulans....
Håller tummarna!Vaken, packat ihop miniräknare osv och tatueringen smörjd. Dags att åka till malmö. Verkar vara 9 grader varmt skönt nog, sommardäcken sitter på än så hade vart lite jobbigt med kallgrader och halka. Håll tummarna för mig att omtentan blir godkänd!
Bajs! Och att de där hundarna kommer lösa är fan inte ok!Kan just haft den mest misslyckade morgonen på länge.
Ska köra hästarna. Konstaterar efter ca 500 m att ponnyn är halt. Igen.
Kör hem, lämnar av ponny och åker vidare. Hinner köra nån kilometer då jag får möte med två lösa hundar, varav den ena anfallit och bitit min hund oprovocerat tidigare.
Vänder igen. Kör 500m och konstaterar att jag tappat körspöet. Vänder INTE denna gång utan kör hem, sliter av ponnyn sko och sula och konstaterar hovböld. Igen.
Summa summarum: ingen fick motion, ponnyn har ont och jag har jävligt bråttom till jobbet.
Alla grannar har visst pratat med honom men ingenting hjälper. Kommer hålla mig därifrån, tur att han mest hålls nere vid sjön där han bor.Bajs! Och att de där hundarna kommer lösa är fan inte ok!
Andas och försök släpp ångesten nu, du kan ändå inget göra innan du får resultatetTentan avslutad. Blir helt psykad när sista frågan är på 30 poäng, delat på 6 påståenden som alla är typ "företag x säljer varor för y pengar ink z moms, hur mycket ska bokföras som inkomst och hur mycket är intäkt"
Godkänt poängen hade dessutom höjts från 43 poäng på första tentan till 60 poäng på denna har svarat på allt men ändå ångest
Det är lätt gjort! Vilket område håller du på med?Går vilse i juridiken