Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ont i magen och undrar om man vågar skicka barnet till skolan imorgon, idag bombhotades en skola här i Västerås och är nu utrymt. Den skolan ligger så nära våran lgh att det tar 5 min att gå dit.
vilken skola? bor också i västerås
Rekommenderar Blossa 2015... den är med Earl Grey i årEller te
Jag gillar inte riktigt alkoholig glögg Men jag ska testa den när pappa köper hem den!Rekommenderar Blossa 2015... den är med Earl Grey i år
Ne inte alls va@EmmaW förstår inte varför du tror det
Håller med... Skulle kunna sova nu Får hoppas bion piggar upp sen!Känns om om klockan är 23.00
Håller med... Skulle kunna sova nu Får hoppas bion piggar upp sen!
Jag är så fruktansvärt arg så jag håller på att gå i taket
Arg på försäkringsbolaget som påstod sig ersätta för en skada som uppkom i f d hyreslägenheten men nu när anmälan gjordes plötsligt ändrat sig och säger att försäkringen inte gäller den typ av skada ( ska man inte kunna lita på att ens försäkringsbolag ger rätt besked när man ringer och frågar? Han gav oss ett solklart, ja försäkringen täcker), och på f d hyresvärden som försöker faktura för en skada vi kommit fram till ( finns i mail) att vi inte orsakat och därmed inte ska betala för heller