Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ont i magen och undrar om man vågar skicka barnet till skolan imorgon, idag bombhotades en skola här i Västerås och är nu utrymt. Den skolan ligger så nära våran lgh att det tar 5 min att gå dit.

Intalade mig själv att jag var frisk. gick till jobbet, insåg att jag hade tappat rösten. Det kommer bara ut ett sunkigt kraxande följt av en hostattack när jag försöker prata. Blev tvungen att gå hem. Sitter nu återigen i soffan och är UTTRÅKAD PGA HAR INGET LIV

Har ju följt instruktionerna för att få mitt visa slaviskt (nästan i alla fall :angel:), så jag följde även dagens sista instruktion av att dricka en kalla öl. Eller den första var varm, så jag fick ju dricka en till som var kall för att kunna fullfölja instruktionerna ordentligt :mad:

Sen gick jag och kollade på The Last Witch Hunter. eh ja ok, den var väl ok. Eller.

Klockan ar 7 pa morgonen och jag har redan varit uppe sedan 5. :confused: Nu ar Michico pa resande fot igen och bor vara har i morgon. Hoppas jag. Han ar fortfarande om under fotterna, och tydligen aldeles for mager :rage: men mar pa det stora hela ganska bra. Kommer han bara hit sa kan jag skamma bort honom.
I dag ska jag kopa "weight builder" och lita annat smatt och gott tills han kommer. Lillgubben.

Jag är så fruktansvärt arg så jag håller på att gå i taket :rage:
Arg på försäkringsbolaget som påstod sig ersätta för en skada som uppkom i f d hyreslägenheten men nu när anmälan gjordes plötsligt ändrat sig och säger att försäkringen inte gäller den typ av skada ( ska man inte kunna lita på att ens försäkringsbolag ger rätt besked när man ringer och frågar? Han gav oss ett solklart, ja försäkringen täcker), och på f d hyresvärden som försöker faktura för en skada vi kommit fram till ( finns i mail) att vi inte orsakat och därmed inte ska betala för heller:rage:

Jag är så fruktansvärt arg så jag håller på att gå i taket :rage:
Arg på försäkringsbolaget som påstod sig ersätta för en skada som uppkom i f d hyreslägenheten men nu när anmälan gjordes plötsligt ändrat sig och säger att försäkringen inte gäller den typ av skada ( ska man inte kunna lita på att ens försäkringsbolag ger rätt besked när man ringer och frågar? Han gav oss ett solklart, ja försäkringen täcker), och på f d hyresvärden som försöker faktura för en skada vi kommit fram till ( finns i mail) att vi inte orsakat och därmed inte ska betala för heller:rage:

Kontakta försäkringsbolaget och hänvisa till samtalet med datum och gärna tidpunkt.
Bestrid fakturan från HV, hänvisa till det som skrivits i mejl.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
63 64 65
Svar
1 283
· Visningar
58 331
Senast: iNHALE
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
375
Senast: Tilly_85
·
Svar
1 999
· Visningar
55 754
Svar
863