Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har den gått sönder eller är det fel skärm?
Det är fel skärm. Hoppades att den skulle passa men ickeHar den gått sönder eller är det fel skärm?
Jag förstår inte bilden
Aha, så störigtDet är fel skärm. Hoppades att den skulle passa men icke
Ohja! Hittar inget alternativ som funkar heller. Pular på ett hemmabygge nu av gamla julstjärnehållareAha, så störigt
Det kanske var deras minsta kartong? Om paketet är för litet är det större risk att det tappas bortKöpte åtta nappar från Babymarkt. Nettovolym som två knytnävar. De skickades i en kartong på 0,4 x 0,2 x 0,2 m. Tack för en massa tysk luft, Babymarkt...
Välkommen till vår värld - vi med inte standardutförande på kroppen.Nackstöd och konstigt vinklade säten!
Åkte tåg Stockholm - Gävle igår och har så fruktansvärt ont i ryggen med värk som strålar ut i ben, armar och en hand. Sätena på tågen har en sits som lutar bakåt ryggstödet, vilket i sin tur är konstigt vinklat mot sitsen och sen avslutas det hela med ett nackstöd som trycker fram ens huvud. Man tvingas sitta ihoptryckt som en ostbåge.
Har insett att jag aldrig mer kan åka den typen av tåg.
Jag har skolios, korsettbehandlad och rak i ryggen och ovanpå det en ridolycka. Avskyr alla former av svank- och nackstöd eftersom det blir en knöl i ryggen och framtryckt huvud. När jag köpte bil senast var förarstol utan svankstöd överst på listan.Välkommen till vår värld - vi med inte standardutförande på kroppen.
Jag har långa ben och kort rygg vilket gör att säkerhetsbältena i bilen hamnar över halsen och att nackstödet är placerat så huvudet böjs framåt.
På de flesta av mina bilar genom åren har jag lyft nackstödet så högt att jag inte störts utan kunnat sitta med rak nacke.
Avkommans bil kan jag bara köra om jag har en kudde under rumpan. Annars ser jag knappt nåt.
/mvh "högt skuren"
Här också Eller ja, inne i byn 1,5 km bort men det stör mig ändå av ren principAnsluter till kören: stör mig på folk som skjuter raketer nu...
Jag har liknande kroppsbyggnad, jag känner igen problemet....Välkommen till vår värld - vi med inte standardutförande på kroppen.
Jag har långa ben och kort rygg vilket gör att säkerhetsbältena i bilen hamnar över halsen och att nackstödet är placerat så huvudet böjs framåt.
På de flesta av mina bilar genom åren har jag lyft nackstödet så högt att jag inte störts utan kunnat sitta med rak nacke.
Avkommans bil kan jag bara köra om jag har en kudde under rumpan. Annars ser jag knappt nåt.
/mvh "högt skuren"