Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Får tydligen inte förvara däck i förrådet till lägenheten, har alla som bor i lägenhet däckhotell?

Jag har aldrig hört ett ord om någon sån regel från min hyresvärd, inte heller i de skriftliga reglerna (på papper eller på hemsidan). Jag har haft mina däck både i förrådet och på däckhotell, beroende på vad som funkat bäst för mig just då.

Min kille skulle ställa larmet på 14 (han har jobbat natt), hämta hunden och sen komma hit för vi skulle ha lilla julafton.
Om han hört av sig än? Nej 🙂🙂🙂

Jag är tjurig och tänker inte ringa, han är en vuxen man som borde ta sig upp när larmet ringer, eller inte sätta planer dagen efter jobb om han är så trött.

Jag stör mig på att så mycket ska vara så ”smart”. Åh men vi har en app för att tända/släcka/låsa/öppna osv i all jävla oändlighet. Ge mig en strömbrytare och en vanlig nyckel. Jag avskyr kodlås, där batteriet helt plötsligt tar slut och sen är det låst lika mycket som strömbrytare som är ”smarta” men tryck en gång och håll sen in och sen en extra dutt och lite mer tryck så är lampan tänd.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 457
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 384
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
609
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 846
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar