Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Min kille skulle ställa larmet på 14 (han har jobbat natt), hämta hunden och sen komma hit för vi skulle ha lilla julafton.
Om han hört av sig än? Nej 🙂🙂🙂

Jag är tjurig och tänker inte ringa, han är en vuxen man som borde ta sig upp när larmet ringer, eller inte sätta planer dagen efter jobb om han är så trött.

Blev inget lilla jul igår, jag blev så fruktansvärt irriterad 😬 (han ringde vid 18.40 och hade just vaknat)
Så vi sågs idag då jag var klar med mitt. Då somnar han i soffan när vi såg serie.. är det såhär det ska vara att vara ihop med en skiftjobbare 😫

I en grupp på Facebook: Person önskar tips om recept kopplade till viktminskning. In kommer hur många inlägg som helst om dieter, appar, att helt sluta med det som många verkar se som satans påfund; bröd, pasta och potatis, gå upp till 30 000 steg om dagen... Det inlägg med mest negativa svar; mitt om tipset att söka råd från en dietist...

Min kompis bailade på mig imorgon så nu måste jag hoppa själv i ridhuset! Hatar att hoppa ensam utan någon på marken.

Slits mellan att bygga upp något litet gymnastik-aktigt eller en bana. Gymnastik-aktigt för att det går fort att bygga fram, men då behöver jag hoppa av fjorton gånger för att höja osv, eller bana för att slippa hoppa av fjorton gånger men då istället behöva bygga fram en jäkla massa hinder själv…

När man fryser och ska ta på sig två filtar och den ena hamnar på tvären.
Den andra är mönstrad på längden så den syns på mönstret åt vilket håll den ligger men den andra är enfärgad så får alltid krångla med den. Funderar på att sätta knappar i hörnen och sätta fast filtarna i varandra.

IMG_4149.webp

Klarna. Av någon anledning verkar det inte som om jag har fått mejlavisering om ett av mina köp (digital prenumeration) för december. Så på julafton får jag en påminnelse att det närmar sig förfallodagen, vilket var igår 26/12. Jag betalar mina 25 kr på en gång, men muttrar för mig själv över att det är helgdagar. Så i morse när jag kliver upp har jag såklart ett mejl att jag har missat min betalning.... :cautious: Det är väl bara sjutton om jag skulle få betala påminnelseavgift också, på ett 25-kronors-köp. Nu blir det förmodligen inte så, för jag HAR ju betalat i tid. Men störigt att behöva vänta på bekräftelse!

Min kompis bailade på mig imorgon så nu måste jag hoppa själv i ridhuset! Hatar att hoppa ensam utan någon på marken.

Slits mellan att bygga upp något litet gymnastik-aktigt eller en bana. Gymnastik-aktigt för att det går fort att bygga fram, men då behöver jag hoppa av fjorton gånger för att höja osv, eller bana för att slippa hoppa av fjorton gånger men då istället behöva bygga fram en jäkla massa hinder själv…

Något mellanting? Jag brukar köra på några få bommar och sockerbitar placerade så man kan rida flera olika övningar utan att ändra när jag är själv. Då behöver man bara hoppa av när man river 😅

Stör mig på att det är V75 varenda dag i mellandagarna + nyår, snacka om att utarma kvalitèn på ett av ATGs finaste sportsliga varumärken. Och ATG blir sura och hävdar att de som har åsikter 'arbetar emot speloptimerande insatser.' :rage:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 462
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 385
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
612
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 858
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundpassning, hundar som kissar
  • Oseriös avel 2023