Dejtingtråden del 38

Och mitt dejt-pausande gick sådär, haha! Men jag var på kaffe-dejt igår, hade en tid att passa efter och det var skönt att veta det ifall det inte skulle funka. Men det gjorde det, jag hade trevligt och han var trevlig, så vi ska träffas igen, redan i helgen tror jag :) Men jag har blivit mer reserverad ändå, just nu känns det som alla killar är störda tills de bevisar motsatsen :crazy: Och jag släpper inte så snabbt in dem heller. Jag återkommer efter nästa dejt, då blir det ju ett par timmar att ses. Är rädd att han är för snäll dock. Det funkar inte.

Och mitt dejt-pausande gick sådär, haha! Men jag var på kaffe-dejt igår, hade en tid att passa efter och det var skönt att veta det ifall det inte skulle funka. Men det gjorde det, jag hade trevligt och han var trevlig, så vi ska träffas igen, redan i helgen tror jag :) Men jag har blivit mer reserverad ändå, just nu känns det som alla killar är störda tills de bevisar motsatsen :crazy: Och jag släpper inte så snabbt in dem heller. Jag återkommer efter nästa dejt, då blir det ju ett par timmar att ses. Är rädd att han är för snäll dock. Det funkar inte.
Vad innebär "för snäll"? 😊

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
2 828
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
17 278
Senast: Mineur
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 401
Senast: gullviva
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka