Dejtingtråden del 38

Då var det gjort! Sitter på tåget hem.
Det var en himla gullig person, men det slog inga gnistor direkt. Där förväntar jag mig dock kanske för mycket 🙃

Men hon var rolig. Lyssnade kanske lite dåligt för hon frågade typ samma sak som jag precis sagt, men sånt kan ju hända 😅

Nu är jag bara trött så vi får se vad som händer.

Det var en himla gullig person, men det slog inga gnistor direkt. Där förväntar jag mig dock kanske för mycket 🙃

Men hon var rolig. Lyssnade kanske lite dåligt för hon frågade typ samma sak som jag precis sagt, men sånt kan ju hända 😅

Tänker art hon kanske var nervös och därför hade svårt för att ta in det du sa. 😊

Var det första gången ni träffades?
Hon kanske hör dåligt. Alternativt har svårt koncentrera sig

Min helg har varit väldigt trevlig!
Träffade mitt kaos i fredags, han var här hela kvällen och det var amazing som vanligt. Det är verkligen som att kliva in i ett parallellt universum när vi ses och vi var båda helt eniga om att det var bästa gången. Det beror väl mycket på att vi känner varandra så himla bra och kan vara helt öppna mot varandra om och med precis allting.
Men ja, det är ju som det är med det där och jag försöker undvika att tänka på honom i mitt normala liv.
Vet att han också gör allt för att undvika mig på dagarna när det finns risk att vi ses.

Igår träffade jag jag brorsan till min kollega och det var också väldigt trevligt!
Han är verkligen jättegullig och väldigt rolig. Känns avslappnat och behagligt att hänga med honom och det är något jag gärna fortsätter göra ibland när det passar för båda. Han verkar rätt avslappnad och verkar föredra det spontana precis som jag.
Planera är överlag väldigt svårt för mig eftersom jag har så mycket annat och get sällan hur lång tid något kommer att ta.
Då är det bra med någon kravlös som går att klämma in när det finns en lucka ledig 😁

Och jag träffade min dejt i helgen, eller kan man kalla det så längre? Vi träffas ju ett par gånger i veckan, alltifrån en snabb kyss på parkeringen hos mig eller ett par timmar. Alltifrån laga mat, kolla på film, ligga, promenader, loppis :) I helgen så hjälpte jag honom att hämta en mc som han köpt 5 mil hemifrån (han har inte körkort som jag har). Sånt gör jag gärna för mina vänner, självklart för mig liksom, men han var jättetacksam, och mindes att jag sagt i förbifarten häromveckan att jag måste köpa årets pelargon, vilket jag inte hunnit ännu. Då hade han köpt en sådan som tack för hjälpen med hojjen, det var verkligen inget jag förväntade mig! <3 Imorgon ska vi ut på middag tillsammans, kommer bli underbart :) Vi har inte definierat vad vi är, men vi är exklusiva iaf :)

Jag var lite orolig över att det skulle bli stelt med kollegan men den oron var helt obefogad.
Vi pratar mycket på jobbet och skickar reels på fritiden 😁
Jag är glad för honom, han är en så himla fin person!
Skjutsar hem honom eftersom jobbet och det är alltid trevligt, nästa vecka är det S som har taxiservice 😆
Vi pratar lite ibland på jobbet och skriver då och då. Jag bryr mig väldigt mycket om honom och hur han har det.
Min relation till A är som vanligt, bara bra.
Så ja, jag är dålig på att dejta men väldigt bra på att bli vän med män på mitt jobb 😁

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 045
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
17 817
Senast: Mineur
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 481
Senast: gullviva
·
Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
406
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Tårna hoppar ur led, råd?
  • chimera/chimär