Dejtingtråden del 38

Och mitt dejt-pausande gick sådär, haha! Men jag var på kaffe-dejt igår, hade en tid att passa efter och det var skönt att veta det ifall det inte skulle funka. Men det gjorde det, jag hade trevligt och han var trevlig, så vi ska träffas igen, redan i helgen tror jag :) Men jag har blivit mer reserverad ändå, just nu känns det som alla killar är störda tills de bevisar motsatsen :crazy: Och jag släpper inte så snabbt in dem heller. Jag återkommer efter nästa dejt, då blir det ju ett par timmar att ses. Är rädd att han är för snäll dock. Det funkar inte.

Och mitt dejt-pausande gick sådär, haha! Men jag var på kaffe-dejt igår, hade en tid att passa efter och det var skönt att veta det ifall det inte skulle funka. Men det gjorde det, jag hade trevligt och han var trevlig, så vi ska träffas igen, redan i helgen tror jag :) Men jag har blivit mer reserverad ändå, just nu känns det som alla killar är störda tills de bevisar motsatsen :crazy: Och jag släpper inte så snabbt in dem heller. Jag återkommer efter nästa dejt, då blir det ju ett par timmar att ses. Är rädd att han är för snäll dock. Det funkar inte.
Vad innebär "för snäll"? 😊

Oj... Okej. Vi har träffats sammanlagt 3 gånger nu varav den senaste igår och då hängde vi i över 5 h tillsammans hos honom. Hittar inga röda flaggor (än), jag känner så mycket annat som jag aldrig känt när jag dejtat innan (bara positivt). Jag känner mig så omtyckt! Jag vet vad lovebombing är och jag har varit utsatt för det innan, detta är det inte. Detta är något helt annorlunda. Jag känner mig trygg och sedd. Jag bara väntar på bakslag, men jag tror fanimej att det inte kommer komma sådana bakslag som gör att jag inte vill träffa honom igen. Vilken tur jag har som har hittat en LÅNG kille med TATUERINGAR som dessutom gillar LOPPIS?! Jag är betuttad, haha!

Jag blev precis utbjuden (tror jag :idea:) av en kompis till en kompis. Vi har hängt i samma kretsar ett tag men aldrig riktigt pratat med varandra förrän i julas. När han fick reda på att jag och min bästa "ut och dansa-kompis" inte är ett par (vilket folk har en tendens att tro) addade han mig och för några veckor sedan började vi messa litegrann då och då. Mest om musik, som han jobbar med och jag har bland mina största intressen. Nu frågade han om jag vill hitta på något någon dag, och jag har lite svårt att lista ut på vilken nivå det är. :rofl:

Han verkar vara en sympatisk och intressant person det lilla jag har pratat med honom, så det vore helt klart trevligt även om jag tror att hans liv som helt försörjer sig på konst och spelningar utan någon form av fasta uppdrag kanske inte är helt kompatibelt med mitt...

Jag har fortsatt haft kontakt med "nya" kollegan. Förra helgen åkte jag och tittade när han tävlade, var ändå i staden och tyckte det kunde vara intressant att se något annat än bara hästar 😁
Den här veckan har vi jobbat motsatta tider förutom igår när jag kom in och jobbade övertid. Han är jättegullig och tar alltid initiativ att prata när han ser mig.
Tanken är att vi ska ses i morgon. Ser fram emot det!
Jag är ju lite skeptisk mot att han är ett antal år yngre även om jag vet att han tycker jag ser väldigt bra ut.
Han är kortare än de jag brukar träffa, men som en kompis sa idag.
Du vill väl inte vara en Ola?
Nej, det vill jag faktiskt inte 😆

Jag har fortsatt haft kontakt med "nya" kollegan. Förra helgen åkte jag och tittade när han tävlade, var ändå i staden och tyckte det kunde vara intressant att se något annat än bara hästar 😁
Den här veckan har vi jobbat motsatta tider förutom igår när jag kom in och jobbade övertid. Han är jättegullig och tar alltid initiativ att prata när han ser mig.
Tanken är att vi ska ses i morgon. Ser fram emot det!
Jag är ju lite skeptisk mot att han är ett antal år yngre även om jag vet att han tycker jag ser väldigt bra ut.
Han är kortare än de jag brukar träffa, men som en kompis sa idag.
Du vill väl inte vara en Ola?
Nej, det vill jag faktiskt inte 😆
Ola?

Det har varit en så himla mysig kväll 😍
Åkte hem till honom och blev kvar nästan 6 timmar. Pratade, såg film, pratade ännu mer och hånglade lite.
Han är verkligen en fantastiskt fin kille, så himla genuin och öppen, jag kunde slappna av helt och verkligen vara mig själv.
Bägge två vill fortsätta ses vilket känns jättebra.
Ingen av oss har någon relationspanik eller stress vilket känns väldigt skönt, bara fortsätta ses och se vad det blir av det 😄

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 061
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 081
Senast: Mineur
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 493
Senast: gullviva
·
Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
435
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Kloskada
  • Oseriös avel 2023