Dejtingtråden del 38

Såklart! Men jag har känt direkt om det är hit eller miss när man träffas. Tyvärr har jag lagt många timmars skrivande på folk som det har skurit sig med direkt man har träffats. 🙄 Så vill gärna ses ganska snabbt och sen kan man skriva vidare. 😁

Jo, jag vill också ses ganska snabbt och inte skriva så mycket sen heller 😆
Har inte tid med att skicka massa meddelanden fram och tillbaka 😅

Var ute och dansade i lördags, sjukt kul men jag är verkligen inte den typen som kan eller vill ragga 😅
Visar någon intresse för mig blir jag dessutom en mean bitch direkt 😂
Vill verkligen inte träffa någon mer från jobbet, ja det är ett jättestort företag och ja, det finns många par men det räcker med de vänner jag har på jobbet som jag även träffar på fritiden, behöver inte ha en till snubbe därifrån också.
Så då har vi Tinder kvar, igen...
Får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar den här gången, har iaf swajpat mig förbi de flesta kollegorna och matchat med några utifrån, bra start 😄

Träffade snickaren idag, det var trevligt. Han är nästan en halv meter längre än mig, det är nästan löjligt, jag känner mig som en unge 😂
Men han är okomplicerad, kravlös och bra!

Idag ska gå på en promenaddejt, söt kille, några år yngre än mig och jobbar inte på mitt företag 😁
Kan bli livets sista dejt, efter ska jag ta ut hästen på terrängbanan första första gången den här säsongen ☠️😂

Träffade faktiskt kaoset igår och kände mig helt neutral, så den magin har definitivt gått över.

Kan uppdatera med att killen var jättesöt, väldigt trevlig och egentligen en bra match på många sätt. Men jag är helt ointresserad.
Visade bild för en kompis, "han är jättesöt, hur tänkte du där?"
Ja, det är ju uppenbarligen inte för mig, jag dras ju alltid till de avvikande och annorlunda killarna.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
2 801
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
17 232
Senast: Mineur
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 382
Senast: gullviva
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
4 959

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka