Har Snickerskakor på kylning och ska strax smälta choklad att hälla över
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar vad som händer i Sthlm nu? Poliser överallt, Säpo håller presskonferens kl 18. Enligt poliskälla bör folk undvika folksamlingar och bege sig hem utan stopp på vägen.
Risken för terrordåd har uppgraderats för Sverige till den näst högsta (4 av 5).
Undrar vad som händer i Sthlm nu? Poliser överallt, Säpo håller presskonferens kl 18. Enligt poliskälla bör folk undvika folksamlingar och bege sig hem utan stopp på vägen.
I know. Men jag undrar vad det beror på. Fick bara info att hålla mig hemma och undvika folksamlingar (av polis jag känner). Hen kunde naturligtvis inte säga mer
SÄPO har ett konkret hot från en namngiven person och kommer att hålla en presskonferens kl 18. Enligt Expressen är det en irakisk man som varit i Syrien som tagit sig tillbaka till Sverige och utfärdat ett hot.
Men herregud, vem är det som blev upprörd nu av en simpel fråga? Jag frågade endast för jag var nyfiken och ville förstå, måste man verkligen bli otrevlig då? Ja jösses, inte undra på att det sker missförstånd på nätet när man inte ens får vara genuient nyfiken och vilja lära sig nya synvinklar. Fy fan va tråkigt rent ut sagt.Jag tycker egentligen inte om att vara otrevlig, men snälla, bara ge dig. Nu var detta en överraskning för oss att behöva lägga så mycket på däckköp. Livet är inte svart och vitt, ibland sker händelser som inte är beräknade att ske,och tanken var att vi skulle byta däck med en vi känner och bara skulle behöva lägga hundralappar emellan. Nu blev det inte så, så vi fick köpa däck för 5000 istället. End of story...
Nu måste jag fråga! Vad är en testagramlåda???
Måste tillägga att jag tycker det är VÄLDIGT tråkigt när den som läser lägger på en ton på texten som INTE var menad för den texten, i mitt fall när det egentligen var en vänlig ton som var menad men den som läser lägger på en negativ ton.Men herregud, vem är det som blev upprörd nu av en simpel fråga? Jag frågade endast för jag var nyfiken och ville förstå, måste man verkligen bli otrevlig då? Ja jösses, inte undra på att det sker missförstånd på nätet när man inte ens får vara genuient nyfiken och vilja lära sig nya synvinklar. Fy fan va tråkigt rent ut sagt.