Jag är själv, har inte ens en sambo att "skylla på"Det känns som vi alltid har stökigt också, tar typ 2 sekunder efter att jag har plockat undan och gjort fint.
Ändå är vi bara två och dessutom vuxna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är själv, har inte ens en sambo att "skylla på"Det känns som vi alltid har stökigt också, tar typ 2 sekunder efter att jag har plockat undan och gjort fint.
Ändå är vi bara två och dessutom vuxna.
Det är fredag imorgon![]()
Jag tycker min arbetsvecka har gått sjukt fortOch jag ska jobba fredag, lördag och söndag![]()
Handsfree är guld i det läget, sen jag började använda det kan jag inte prata med telefonen i mot örat.Haha jag är ingen telefonmänniskaoch skulle jag försöka mig på att skura toaletten med telefon i örat, då hade den säkert trillat ner i toan
Ska nog däremot slå på ett avsnitt z nation, så kan jag slänga ett öga på det/lyssna medan jag plockar in tvätten iaf.
Jag tycker min arbetsvecka har gått sjukt fortDet är snart måndag igen
![]()
Varför fick jag en sån konstig bild i huvudet att du skulle typ klämma tutten så att bröstvårtan spricker och det kommer ut massa gult var, precis som det gör när man klämmer finnar, fast i detta fall en tutte?!Wohoo, dags att klämma tuttarna igen!![]()
![]()
Wohoo, dags att klämma tuttarna igen!![]()
Som vanligt fick jag en tid som förmodligen inte passar så jag får lov att boka om
Det är skitbra att bli kallad iafjag hoppas alla här går på tuttklämningen när det kallas?
![]()
Varför fick jag en sån konstig bild i huvudet att du skulle typ klämma tutten så att bröstvårtan spricker och det kommer ut massa gult var, precis som det gör när man klämmer finnar, fast i detta fall en tutte?!
Alltså hjärnan, va sjutton pysslar du me?!![]()
![]()
![]()
haha min hjärna började gå åt det hållet med innan jag läst klart hahaVarför fick jag en sån konstig bild i huvudet att du skulle typ klämma tutten så att bröstvårtan spricker och det kommer ut massa gult var, precis som det gör när man klämmer finnar, fast i detta fall en tutte?!
Alltså hjärnan, va sjutton pysslar du me?!![]()
![]()
![]()
När börjar de kalla? Fyller 40 nästa år så tycker det börjar bli dags juuu
Jo jag vet, men hjärnan tänkte så ändå... så what the actual fuck brain?!!Jag är över 40, dvs mammografi.
Har inte blivit kallad än (för ung), men har blivit kallad till cellprov igen.... och så står det i pappret att de kallar var tredje år, men antingen var jag där i våras eller förra året, det är inte tre år, och riktigt så kul är det inte att ta cellprov att jag vill göra det så snart igen...jag hoppas alla här går på tuttklämningen när det kallas?![]()