Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns en hel del regler kring det här och jag skulle bestrida om jag vore dig. Jag kan inte reglerna helt och hållet själv vart gränserna går men vet att det varit uppe här på buke förut. Hur är det ens möjligt att dom kunnat fakturera dig för det ena men inte det andra och dessutom det du då skull ha haft längst?
Det finns en hel del regler kring det här och jag skulle bestrida om jag vore dig. Jag kan inte reglerna helt och hållet själv vart gränserna går men vet att det varit uppe här på buke förut. Hur är det ens möjligt att dom kunnat fakturera dig för det ena men inte det andra och dessutom det du då skull ha haft längst?
Hittade något om att "om man varken hört av dom eller hört av sig efter 3 år" men tja det är ju fortfarande ett aktivt abonnemang som skaffades för mindre än 3 år sen...
och tja jag har ju betalat fakturor för det bredbandet jag glömt säga upp i min gamla bostad... -.- den som bor där är nog lycklig över gratis bredband
Kanske dags att laga mat. Det ska tillverkas italiensk kycklingpasta
Vill också bo nära restauranger hahaMin lokala tapasrestaurang tyckte synd om mig och fixade en mkt svulstig påse med take away. Så nu har jag suttit hemma i soffan och käkat grillade rammracks, friterade bläckfiskringar med aioli, grillad kyckling och guacamole och vitlöksmarinerade skaldjur. Fyfan vad gött! Sköljde naturligtvis ned allt med en slurk rödvin.
Min bror fick en faktura som var över tre år gammal för ett grävjobb en firma gjort på hans tomt. Han behövde inte betala den. Dock valde han att göra detta ändå för han ville anlita dom igen.Hittade något om att "om man varken hört av dom eller hört av sig efter 3 år" men tja det är ju fortfarande ett aktivt abonnemang som skaffades för mindre än 3 år sen...
och tja jag har ju betalat fakturor för det bredbandet jag glömt säga upp i min gamla bostad... -.- den som bor där är nog lycklig över gratis bredband