Stallet klart inklusive en barbackatur för dottern. Hiskelig blåst kryddat med regn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan säkert få alla 16 i en och samma fantastiska blandras. De är ju friskare och allting!
(skojar bara)
Har varit på skönhetsbehandling (ansiktsbehandling, färgat bryn och fransar, permanentat fransar, manikyr....). Är fortfarande nästan dödssjuk men det kändes skönt iaf.
Tydligen, dom kunde vara vänliga och låta mig dela upp det på 4 månader bara jepp samma summa som jag såg fram emot att slippa genom att flytta så jag kan leva lite bättre nu när jag har a-kassa@JeayL vad fan, så får det väl inte gå till!!
Tydligen, dom kunde vara vänliga och låta mig dela upp det på 4 månader bara jepp samma summa som jag såg fram emot att slippa genom att flytta så jag kan leva lite bättre nu när jag har a-kassa
Skrev ett irriterat "hur tusan kan det bli såhär" meddelande på deras fbchatt tänkte ta å ringa numret som står imorgon då jag kanske lugnat ner mig.Jag skulle bestrida, bara för att. Sen måste det väl finnas någon sorts sista datum för när man får fakturera någon?
Det finns en hel del regler kring det här och jag skulle bestrida om jag vore dig. Jag kan inte reglerna helt och hållet själv vart gränserna går men vet att det varit uppe här på buke förut. Hur är det ens möjligt att dom kunnat fakturera dig för det ena men inte det andra och dessutom det du då skull ha haft längst?Fantastisk start på dagen! Det regnar, de är slask och då jag öppnar postlådan ligger ett brev från min bredbandsleverantör som jag för några veckor sen upptäckte att jag glömt avsluta bredbandet i min förra lägenhet som jag flyttade ut från i januari 2013 hos..... har funderat på hur jag har missat att jag betalat för dubbla, är samma leverantör här..
i brevet står det att "Oj vi har glömt fakturera dig sen februari 2013 så nu måste du betala ca 9000 kronor"
Så nej jag har inte betalat dubbla, dom har bara "glömt" skicka ut faktura..... -.-
Sa jag dessutom att jag mellan februari 2013 och juli 2015 har haft sambo, men jag vet inte hur jag ska göra om jag ska försöka kräva han på pengar