Kul att vara ägare till den bilenJäklar vad vatten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att vara ägare till den bilenJäklar vad vatten!
http://norran.se/nyheter/just-nu-st...ningar-och-hela-stadsdelar-utan-vatten-488115 woho undra när dom fixat det? Jag skulle gärna vilja kunna spola i toan idag
Kul att vara ägare till den bilen
Så fint gjort av sonen
Men alltså! Du har verkligen lyckats uppfostra en empatisk och klok son!Ja han har ett hjärta av guld
För 2 veckor sedan stannade han kvar och uppehöll en berusad man med en 2 åring medans en förbipasserande kvinna ringde polisen, han pratade med mannen och fick honom att stanna kvar på platsen och höll samtidigt koll på barnet som sprang vind för våg.
Men alltså! Du har verkligen lyckats uppfostra en empatisk och klok son!
Nej, det är ett polskt halvblod. Känner att jag vill ha en äldre häst men inte för gammal
Rotar runt bland mina kläder, jag såg att de har en insamling idag till de nya flyktingförläggningarna i byn. Tyvärr har jag redan rensat hårt (jag hatar att ha en massa kläder som tar plats och inte används) men någon kasse borde jag kunna få fram.
Och uppfostrar hundvalp!Insåg precis att det är december jättesnart. Gah. Jag gillar inte december och gillar inte att det nyss var typ... Augusti? Undrar vad sjutton jag gör av mitt liv.. Tror att det tråkiga svaret är "sover"
Haha, ja, det med! Försöker i alla fall. Hon är odräglig för stunden.Och uppfostrar hundvalp!
Haha, ja, det med! Försöker i alla fall. Hon är odräglig för stunden.
Det är min unge ibland ocksåHaha, ja, det med! Försöker i alla fall. Hon är odräglig för stunden.
Åh! Västerås va? Jag vill också ha!Det vräker ner snö
Jag vill med ha!!!Det vräker ner snö