Haha bara retas med dig Ja dom är inte så fasligt dyra, iaf inte för tomten, 399 på netonnetNä, jag äger ingen Paninigrill så jag får göra det bästa av det jag redan har hemma
Men en Paninigrill ska nog önskas av tomten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha bara retas med dig Ja dom är inte så fasligt dyra, iaf inte för tomten, 399 på netonnetNä, jag äger ingen Paninigrill så jag får göra det bästa av det jag redan har hemma
Men en Paninigrill ska nog önskas av tomten
Haha bara retas med dig Ja dom är inte så fasligt dyra, iaf inte för tomten, 399 på netonnet
Jag vill ta fram mina julsaker i helgen.. Speciellt mina tomtar..
Får jag det..
Eller är det för tidigt..,?
Ska strax masa mig upp till sängen.
Jag är så in i norden trött och dessutom less på att jobba till sex eller sju varje dag. Jag vill ha åtta timmars arbetsdag.
Förra jobbet hörde av sig. De har vunnit en upphandling och är intresserade av att återanställla mig. Låter extremt lockande. Nuvarande jobb är helt enkelt för mycket.
Jag känner av blodtrycket - vilket jag aldrig någonsin tidigare i mitt liv gjort. När jag nu blir stressad får jag ont i huvudet. En sorts märklig huvudvärk jag inte är van vid. Faktiskt aldrig haft.
Jag är dödstrött och värst av allt - i morse svängde jag in mot jobbet och blev omedelbart ledsen. Att bli modfälld bara av att svänga på ratten mot sitt jobb, det torde innebära att något är fel.
Nehej. Mot sängen, så mina 35 elever får sin undervisning imorgon också.
Jag tycker Thanksgiving skulle införas i sverige! Det behövs fler roligheter för att stå ut med den mörka trista hösten/vintern!Nej, nej, nej, nej Det har inte varit 'Thanksgiving' annu .... Forst efter Thanksgiving far man ta fram julsakerna ... men fore forsta Advent Thanksgiving ar sista Torsdagen i November ... Sedan kommer jul grejorna upp.