Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu skall jag göra kvällste, tror det blir Roibos orange idag och tror jag lyxar till med Croque Monsieur. Måste testa om mammas gamla sandwich-grill fungerar eller om den också skall hivas. Själv har jag ingen så tänkte behålla den om den fungerar.

Sonen kom in och berättade vilket enormt pådrag det är med poliser inne i centrala Västerås ännu, han följde en klasskompis till stationen och var en stötta. Klasskompisen har föräldrar som flytt till Sverige innan denne föddes och kände sig osäker ute bland folk ikväll.

Äh jag har börjat följa bonde söker fru på äldre dar, jag kompenserar det med att dricka mycket energidryck och glömma att äta middag för att visa att jag fortfarande är lite ung och dum :p

Jag ser inte heller på det och är alltid uppe för länge, dricker energidryck och glömmer också att äta middag. Jag är en urusel förebild för sonen ibland.

Ska strax masa mig upp till sängen.
Jag är så in i norden trött och dessutom less på att jobba till sex eller sju varje dag. Jag vill ha åtta timmars arbetsdag.

Förra jobbet hörde av sig. De har vunnit en upphandling och är intresserade av att återanställla mig. Låter extremt lockande. Nuvarande jobb är helt enkelt för mycket.
Jag känner av blodtrycket - vilket jag aldrig någonsin tidigare i mitt liv gjort. När jag nu blir stressad får jag ont i huvudet. En sorts märklig huvudvärk jag inte är van vid. Faktiskt aldrig haft.
Jag är dödstrött och värst av allt - i morse svängde jag in mot jobbet och blev omedelbart ledsen. Att bli modfälld bara av att svänga på ratten mot sitt jobb, det torde innebära att något är fel.
Nehej. Mot sängen, så mina 35 elever får sin undervisning imorgon också.

Nu skall jag göra kvällste, tror det blir Roibos orange idag och tror jag lyxar till med Croque Monsieur. Måste testa om mammas gamla sandwich-grill fungerar eller om den också skall hivas. Själv har jag ingen så tänkte behålla den om den fungerar.
Om du måste köpa dig en ny smörgåsgrill kan jag tipsa om paninigrill :) Tröttnade ur helt på smörgåsgrillen jag hade, smörgåsarna fick ju aldrig plats :rage: och det blev bara platt och hårda kanter. Köpte en Paninigrill, och jäklar vilka goda mackor man kan göra, nu helt plötsligt kan jag göra lyxmackor av chibatta med kalkon, brieost, mozarella osv istället för bara ost å skinka som bara rinner ut :p

Jag missade en stor olycka med två lastbilar på vägen hem i dag eftersom jag åkte och hälsade på en vän. Trafiken dirigerades om och det var köer i flera mil och resan hem tog över 1,5 timme vilket är nästan fyra gånger så lång tid som normalt men det gör inte så mycket. Jag känner mig väldigt väldigt tacksam just över att vara i livet. :bow:

Om du måste köpa dig en ny smörgåsgrill kan jag tipsa om paninigrill :) Tröttnade ur helt på smörgåsgrillen jag hade, smörgåsarna fick ju aldrig plats :rage: och det blev bara platt och hårda kanter. Köpte en Paninigrill, och jäklar vilka goda mackor man kan göra, nu helt plötsligt kan jag göra lyxmackor av chibatta med kalkon, brieost, mozarella osv istället för bara ost å skinka som bara rinner ut :p

Jag använder mig mer av mitt våffeljärn än av smörgåsgrillen :D Det blir mycket godare i våffeljärnet!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
62 63 64
Svar
1 268
· Visningar
57 012
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Svar
1 999
· Visningar
55 466
Svar
861