Dottern är nattad och nu slappar jag i soffan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min tog över en timme på sig idag det kommer inte bli nån kul morgon imorrn...Dottern är nattad och nu slappar jag i soffan.
Min tog över en timme på sig idag det kommer inte bli nån kul morgon imorrn...
Äh jag har börjat följa bonde söker fru på äldre dar, jag kompenserar det med att dricka mycket energidryck och glömma att äta middag för att visa att jag fortfarande är lite ung och dumSkall se på bonde söker fru.
Börjar gå utför för mig. Skall ju vara ung och galen.
Äh jag har börjat följa bonde söker fru på äldre dar, jag kompenserar det med att dricka mycket energidryck och glömma att äta middag för att visa att jag fortfarande är lite ung och dum
Ha! Bra skämt! Studsa upp gör hon typ en halv gång av 20Så ofint av A! Hoppas att hon ändå studsar upp imorgon
Fint av honom att stötta kompisen!Sonen kom in och berättade vilket enormt pådrag det är med poliser inne i centrala Västerås ännu, han följde en klasskompis till stationen och var en stötta. Klasskompisen har föräldrar som flytt till Sverige innan denne föddes och kände sig osäker ute bland folk ikväll.
Om du måste köpa dig en ny smörgåsgrill kan jag tipsa om paninigrill Tröttnade ur helt på smörgåsgrillen jag hade, smörgåsarna fick ju aldrig plats och det blev bara platt och hårda kanter. Köpte en Paninigrill, och jäklar vilka goda mackor man kan göra, nu helt plötsligt kan jag göra lyxmackor av chibatta med kalkon, brieost, mozarella osv istället för bara ost å skinka som bara rinner utNu skall jag göra kvällste, tror det blir Roibos orange idag och tror jag lyxar till med Croque Monsieur. Måste testa om mammas gamla sandwich-grill fungerar eller om den också skall hivas. Själv har jag ingen så tänkte behålla den om den fungerar.
Ha! Bra skämt! Studsa upp gör hon typ en halv gång av 20
Det är nåt med de där vårungarna från 2011Amen to that! Unga fröken här hemma är pigg när hon vaknar av sig själv. Vid sådär 9-10-tiden
Om du måste köpa dig en ny smörgåsgrill kan jag tipsa om paninigrill Tröttnade ur helt på smörgåsgrillen jag hade, smörgåsarna fick ju aldrig plats och det blev bara platt och hårda kanter. Köpte en Paninigrill, och jäklar vilka goda mackor man kan göra, nu helt plötsligt kan jag göra lyxmackor av chibatta med kalkon, brieost, mozarella osv istället för bara ost å skinka som bara rinner ut
Det är nåt med de där vårungarna från 2011
Du ska då alltid vara tant tvärtemotJag använder mig mer av mitt våffeljärn än av smörgåsgrillen Det blir mycket godare i våffeljärnet!
Du ska då alltid vara tant tvärtemot