Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bara lite :p
12278745_1491643907806284_3769054587873448177_n.jpg

@RedChili ångrar väldigt bittert att jag inte nappade och tog en saluki på foder när jag hade möjlighet till det, min kusin föder upp och ställer ut den rasen och jag är väldigt lost i dom med. Dina är så vackra :love:

Kan man ha typ 16 olika hundraser samtidigt?

Ja han har ett hjärta av guld :heart

För 2 veckor sedan stannade han kvar och uppehöll en berusad man med en 2 åring medans en förbipasserande kvinna ringde polisen, han pratade med mannen och fick honom att stanna kvar på platsen och höll samtidigt koll på barnet som sprang vind för våg.

Han har varit sådan sedan han var liten, jag har bara underhållt hans medfödda egenskaper :love:
Det är min blivande svärson det! :love: :D

Flister här men det är inget som kommer att vara kvar misstänker jag, för varmt i marken och temperatur kring nollan. Det skulle vara plusgrader i nästa vecka dessutom.

Pratade med chefen i morse (jobbet jag är tjänstledig för studier ), jag är varslad :( ev blir jobbet av med det företaget som jag städar hos, de vet på fredag (vet inte om det är på fredag nu eller nästa)... fan behöver inte ha stressen över att inte ha ett fast jobb efter examen :( visst nu sa chefen att hon absolut inte vill bli av med mig, och att det kanske kan lösa sig, men man vet ju aldrig. Jag som tyckt det vart skönt att veta att jag har min heltidstjänst att gå tillbaka till efter studierna.

Är så less på att vara sjukskriven och inte kunna göra något !
Och ha ont .Man vet inte hur lycklig man är då man är frisk !

Är så less på att vara sjukskriven och inte kunna göra något !
Och ha ont .Man vet inte hur lycklig man är då man är frisk !

Håller med dig, är less på att lalla runt hemma men vissa dagar orkar jag inte ens ta mig ut med hunden några längre rundor än runt huset. Värken tar kål på mig...

Förbereder mig för möte i projektet, det går sådär. Attention span = non existing. Väldigt hattigt, men jag kommer lååångsamt framåt så jag får väl vara nöjd så.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
61 62 63
Svar
1 244
· Visningar
55 652
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Svar
1 958
· Visningar
53 975
Svar
851