TheRedLightning
Trådstartare
Dricker glögg och inväntar ny tråd snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har konstaterat att jag nog skippar alla måsten ikväll, de finns ju kvar imorgonFrågan är, vilka måsten ska jag göra ikväll? Listan kan göras lång.... lägga in tvätten i garderoben, diska, plocka undan rent allmänt, fota fler saker som ska ut i butiken, påbörja julklappar till mamma och hans fru (grytlappar och spishandduk är tanken), påbörja en åkpåse till en kusins vagn som hon har beställt...
Ja, det är bara det att det blir jobbigt att göra så varje kväll, det blir liksom aldrig något gjort Jag skulle ju kunna äta en prinsessbakelse till idag, men, har redan ätit två, en vid lunch och en som förrätt innan maten... Har två kvar. Bjöd på jobbet, men hälften ville ju inte ha så fick med mig tre hem...Jag har konstaterat att jag nog skippar alla måsten ikväll, de finns ju kvar imorgon
Du skulle haft testagrambox då! Det var en deo i den som vi fick skickade till oss igårJag måste åka och handla, jag har ingen deo till imorgon annars!
Ja, det är bara det att det blir jobbigt att göra så varje kväll, det blir liksom aldrig något gjort Jag skulle ju kunna äta en prinsessbakelse till idag, men, har redan ätit två, en vid lunch och en som förrätt innan maten... Har två kvar. Bjöd på jobbet, men hälften ville ju inte ha så fick med mig tre hem...
Äsch, det är ju mååååånga inlägg kvarDricker glögg och inväntar ny tråd snart.
Haha Ja lite ! Hallå, jag är inte direkt den mest aktiva människan som finns, och jag har verkligen inte hög ämnesomsättning = jag går upp i vikt för jag har inte karaktär nog att låta bli att ätaOh no vad hemskt gjort av dom
Jag kör den taktiken också, borde bli bättre på att göra lite varje dagJa, det är bara det att det blir jobbigt att göra så varje kväll, det blir liksom aldrig något gjort Jag skulle ju kunna äta en prinsessbakelse till idag, men, har redan ätit två, en vid lunch och en som förrätt innan maten... Har två kvar. Bjöd på jobbet, men hälften ville ju inte ha så fick med mig tre hem...
Ja jag är alltid så förundrad över människor som alltid har det rent å fint hemma, och som går och plockar varje dag. Varför finns inte det i mina vanor förJag kör den taktiken också, borde bli bättre på att göra lite varje dag
Undanplockat har jag nästan alltid, men diska och städa gör jag alldeles för sällanJa jag är alltid så förundrad över människor som alltid har det rent å fint hemma, och som går och plockar varje dag. Varför finns inte det i mina vanor för
Ja jag är alltid så förundrad över människor som alltid har det rent å fint hemma, och som går och plockar varje dag. Varför finns inte det i mina vanor för
Jo, men sist rasslade de ju bara till juÄsch, det är ju mååååånga inlägg kvar
Jag är urkass på att plocka undan Jag städade här i helgen ju, eller när det var, då var det så fint så. Sen tvättade jag, letade efter en plånbok i "bra att ha lådan", fick en reklamation på en produkt, vart på bio, fått testagramlådan, och sen ser det ut som fan igen. Bara det här att faktiskt lägga in tvätten direkt, skulle göra stor skillnad, men icke, då fick jag nått viktigare för migUndanplockat har jag nästan alltid, men diska och städa gör jag alldeles för sällan
Haha jag är ingen telefonmänniska och skulle jag försöka mig på att skura toaletten med telefon i örat, då hade den säkert trillat ner i toan Ska nog däremot slå på ett avsnitt z nation, så kan jag slänga ett öga på det/lyssna medan jag plockar in tvätten iaf.Jag gör sånt när jag pratar i telefonen
Idag torkade jag köksluckor, spishäll, köksbord, dammade hela lgh, skurade toaletten, handfatet och badkaret samtidigt som jag höll min fd arbetskompis som är lokavårdare sällskap under hennes arbetstid