Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suckar åt mig själv. Känner för att stanna uppe hela natten i hopp om att få ro till att göra bra saker, frågan är bara om jag kan hålla mig vaken mer än en timme till.

Ujuj så trött jag är! Imorgon är det sovmorgon :D Ska försöka hinna till stallet och hämta hem lite prylar innan jag ska jobba kväll. Imorgon alltså ;)
Nu nanna kudden, nattinatt!

Ska kolla på minst två avsnitt Modern family innan jag sover. Kanske något avsnitt Castle också. Sovmorgon imorgon och dottern har fått tydliga instruktioner om att jag inte får väckas förrän tidigast 9.00 :up:

Har tråkigt och funderar på att gå och lägga mig. Måste bli bättre på att göra saker efter jobbet, håller på att bli galen av att sitta hemma så mycket...

Sitter och vantar pa att fa hora hur det ar med Michico (min hast) i dag. Han hade ett par abscesses i en bakhov och haltade efter nagra timmar pa trailern i gar. Efter lite smartstillande (bute) sa madde han battre (tack och lov) sa har ar fortfarande pa vag till mig. De anlander i Colorado om 4-5 timmar och stannar i dar over natten fick jag just veta. Han gar inte helt rent, men det ar ingen fara sa han ... och med tanke pa att min hast ar en "sissy" sa tror jag att det ar en korrect bedomning. PHEW!!

Vad jag jobbar med undrade nagon ... jag "pensionerade" mig langt for tidigt, men har nu borjat jobba igen. Jag ar hundtranare och tranar framfor allt Nose Work (Odor recognition) men ocksa lydnad.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
73 74 75
Svar
1 486
· Visningar
67 747
Senast: Dimmoln
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: Tilly_85
·
Svar
1 999
· Visningar
56 159
Svar
931