Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag blev jag varm i hjärtat. :love:
Hade hundarna med mig och skulle gå och hämta bilen på verkstaden och då fick vi syn på en gammal tant som satt ensam på en bänk och var ledsen (vi bor vid ett äldreboende).
Då fick min gamla Golden fart och gick bort till henne. Så tanten fick klappa lite och vi pratade lite om vädret och om hundarna och när vi gick därifrån hade hon ett stort leende i ansiktet istället för att gråta. :heart

Duktiga kloka Fanny. Hon har jobbat på äldreboende i sin ungdom innan jag fick henne.

Jag är så uttråkad på jobbet så jag på fullt allvar tror att jag kommer börja gråta...... Hur kan det vara så segt i flera veckor?! Min överaktiva hjärna kan inte hantera sån här öken och total understimulans....

Har varit många timmar i stallet. Så skönt att skrota runt och pyssla utan stress. Ryktat lilla bruna blank och fin, ridit, stretchat, masserat, smörjt sadel och träns. Hängt med de andra stallmänniskorna och bara haft det trevligt. Väl hemma har jag fixat varma mackor med stekt svamp som blev supergoda. Vilken kanondag :banana:

Jag är så uttråkad på jobbet så jag på fullt allvar tror att jag kommer börja gråta...... Hur kan det vara så segt i flera veckor?! Min överaktiva hjärna kan inte hantera sån här öken och total understimulans....

Vad jobbar du med? Ber om ursäkt om du berättat det innan och jag har glömt det :p

Vad jobbar du med? Ber om ursäkt om du berättat det innan och jag har glömt det :p
I en klädesbutik där alla kunder uppenbarligen har övergett oss de senaste 2 veckorna.... Vi är nu uppe 2 tim och 16 min utan EN ENDA person ens inne i butiken.....
Yeey!
Note to self: Must find new job!!

I en klädesbutik där alla kunder uppenbarligen har övergett oss de senaste 2 veckorna.... Vi är nu uppe 2 tim och 16 min utan EN ENDA person ens inne i butiken.....
Yeey!
Note to self: Must find new job!!

Ahh! I hear you! Jag jobbar ibland på Marc och det har varit en seg höst, helt klart!
Men snart blir det kaozzz (julhandel!!!) :banana:

Planerad ekonomi, precis min melodi också:up: Men inte alltid man kan planera allt, ibland tillfaller saker man i räknat med, och i detta fallet blev just däcken en sån utgift.

Och nej, tror självklart inte att du sitter hemma på din kammare och är upprörd över min syn på däckköp, valde helt enkelt fel ord!

Hur som haver, vi kommer nog inte så mycket längre då vi verkar gå runt varann och missförstå

:)
Hur kan däck bli något oplanerat? Förstår inte riktigt. Jag brukar hålla koll på mina däck lite då och då för att se hur mycket mönster som är kvar och kan då avgöra när det drar ihop sig för att köpa nya.
Det är främmande för mig hur det kan komma som en överraskning?

Ahh! I hear you! Jag jobbar ibland på Marc och det har varit en seg höst, helt klart!
Men snart blir det kaozzz (julhandel!!!) :banana:
Jag önskar att jag hade det att se fram emot men vi har en katastrofkollektion i butiken så julhandeln kommer bli tuff för oss, riktigt tuff. Det är så svårt när allt man vill är att jobba på jobbet och det är mer öde än efter en zombieapokalyps :) och inte ens några zombies har vi här!

Jag önskar att jag hade det att se fram emot men vi har en katastrofkollektion i butiken så julhandeln kommer bli tuff för oss, riktigt tuff. Det är så svårt när allt man vill är att jobba på jobbet och det är mer öde än efter en zombieapokalyps :) och inte ens några zombies har vi här!

Fyfan! Lider med dig! Jag står ofta på NK och där är det ju totalt KAOZZZZ! Jag föredrar dock kaozzz framför zombieland!

Ligger i sängen med två av hundarna ( som vanligt ) :)
Ena ligger vid axeln andra vid fötterna extra mysigt när man inte känner sig helt 100 :)

Nä nu blir det en paus i pluggandet, skittrött och ska ta en dusch, sen kanske en kopp te och ett zombieavsnitt, eller sova på en gång...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
77 78 79
Svar
1 567
· Visningar
71 813
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
52 53 54
Svar
1 067
· Visningar
28 179
Senast: em76
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 003
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
383
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈