Tänk den saknar jag medDetta gäller alla dagar! Skål! (varför finns det ingen skål-smiley???)
Tur vi har @athena_arabians som det är lite ordning på
P.s notera att vi endast skålar när vi har ANLEDNING... vi är väl inga alkisar heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk den saknar jag medDetta gäller alla dagar! Skål! (varför finns det ingen skål-smiley???)
Åh nu blev ja sugen på te också!Ska dricka mitt te om en liten stund, bara det vill svalna lite. *otålig*
Jag vill också ha te! Och precis nu började det regna ute. Visst måste det drickas te när det regnar?Åh nu blev ja sugen på te också!
Jag dissar teet och värmer lite glögg istället nu när det går åt vinter, skulle ju visst snö i helgen säger dom. Får väl se vad det blir med det.Jag vill också ha te! Och precis nu började det regna ute. Visst måste det drickas te när det regnar?
Jag är så uttråkad på jobbet så jag på fullt allvar tror att jag kommer börja gråta...... Hur kan det vara så segt i flera veckor?! Min överaktiva hjärna kan inte hantera sån här öken och total understimulans....
I en klädesbutik där alla kunder uppenbarligen har övergett oss de senaste 2 veckorna.... Vi är nu uppe 2 tim och 16 min utan EN ENDA person ens inne i butiken.....Vad jobbar du med? Ber om ursäkt om du berättat det innan och jag har glömt det
I en klädesbutik där alla kunder uppenbarligen har övergett oss de senaste 2 veckorna.... Vi är nu uppe 2 tim och 16 min utan EN ENDA person ens inne i butiken.....
Yeey!
Note to self: Must find new job!!
Hur kan däck bli något oplanerat? Förstår inte riktigt. Jag brukar hålla koll på mina däck lite då och då för att se hur mycket mönster som är kvar och kan då avgöra när det drar ihop sig för att köpa nya.Planerad ekonomi, precis min melodi också Men inte alltid man kan planera allt, ibland tillfaller saker man i räknat med, och i detta fallet blev just däcken en sån utgift.
Och nej, tror självklart inte att du sitter hemma på din kammare och är upprörd över min syn på däckköp, valde helt enkelt fel ord!
Hur som haver, vi kommer nog inte så mycket längre då vi verkar gå runt varann och missförstå
Jag önskar att jag hade det att se fram emot men vi har en katastrofkollektion i butiken så julhandeln kommer bli tuff för oss, riktigt tuff. Det är så svårt när allt man vill är att jobba på jobbet och det är mer öde än efter en zombieapokalyps och inte ens några zombies har vi här!Ahh! I hear you! Jag jobbar ibland på Marc och det har varit en seg höst, helt klart!
Men snart blir det kaozzz (julhandel!!!)
Jag önskar att jag hade det att se fram emot men vi har en katastrofkollektion i butiken så julhandeln kommer bli tuff för oss, riktigt tuff. Det är så svårt när allt man vill är att jobba på jobbet och det är mer öde än efter en zombieapokalyps och inte ens några zombies har vi här!
Bajshalsont
Mjo, jag är rädd för det men A har ju snorat ett tag så det är inte helt oväntat. Men likväl ovälkommet!Neeeej inte du också!
Alla gånger upphöjt i typ 1000000Fyfan! Lider med dig! Jag står ofta på NK och där är det ju totalt KAOZZZZ! Jag föredrar dock kaozzz framför zombieland!