Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror på. Har du samma lön, bor i samma kommun som i november 2023, jobbet har inte ändrat skattetabell, lika mycket lån och ränta på det lån om du har, lika mycket avkastning på sparande om du har det, samma fackavgift (är avdragbar men gör ingen större skillnad).Hejsan! Jag fick betydligt mer tillbaka på skatten 2024 än vad jag brukar få. Nu undrar jag om det kommer se likadant ut 2025? (Om man inte ändrar ngt i sitt liv)Vad tror ni , ngn som vet /kan?
Titta på hur dina räntebetalningar har sjunkit så ser du när de har sänkts.När sänkte räntorna då, ? Lite mer borde det väll bli eller? Alltså lite mer än det vanliga?
De har ju sänkts lite undan för undan. Men om du äger ett hus och har betalat ränta på ditt lån borde du ju ha koll på hur mycket du har betalat?När sänkte räntorna då, ? Lite mer borde det väll bli eller? Alltså lite mer än det vanliga?
Lite otäckt att du inte har koll alls tycker jag.När sänkte räntorna då, ? Lite mer borde det väll bli eller? Alltså lite mer än det vanliga?
Det beror på hur du har lagt upp dina lån. Är de bundna en viss tid sänks de inte under bindningstiden. Är det rörlig/3månaders sänker de flesta bankerna efter Riksbankens räntebesked och som låntagare får man sänkning på nästa 3-månadersperiod.När sänkte räntorna då, ? Lite mer borde det väll bli eller? Alltså lite mer än det vanliga?