Äsch, vem är inte otålig. Tror vi alla är det mer eller mindre.Men jag är otålig 90-talist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, vem är inte otålig. Tror vi alla är det mer eller mindre.Men jag är otålig 90-talist
Men va !Men jag är otålig 90-talist
Det är fruktansvärt varmt idag, ska snart iväg och jobba och gå runt i varma arbetskläder Ser inte fram emot detFy fan vad varmt det är. Idag får bli en innedag och så ska jag försöka ta tag i lite målning ikväll.
Har du fått tag på någon du kommer använda? Eventuellt har jag uppgifter till en firma i området jag fått via rekommendation. Jag är ju lite knasig, jag började via en elektriker de använt på jobbet som inte gjorde åt privatpersoner så de gav mig uppgifter till en suverän elektriker som sen, när jag behövde, gav mig uppgifter till rörmokare som gav uppgifter till snickare som gav uppgifter till målare etc. Har inte riktigt vågat gå ut och prova "vem som helst" då jag hört om så många dåliga nu har jag bra människor runt mig som hjälper till med det som behöver fixas här och jag känner mig supernöjd.Är på jobbet. Har estetisk panik så blir inte så mkt gjort. Ringer istället runt till finsnickare Alla heter på riktigt Roger
Hur gammal trodde du jag var?Men va !
Fick för mig att du var betydligt äldre än så
2 på 4a månader??? Vad hände? Hur rörlig var du efter op? Vad fick ,fick du inte göra? Och var gjorde du den?Är det en diskbråcksoperation han ska göra? Isf kan jag lugna dig med att jag gjort två stycken inom loppet av fyra månader och det har gått bra.
Visserligen blev inte ryggen bra ändå men det har nog mer att göra med min graviditet och just den komplikationen borde din sambo väl slippa .
Ja!!!Plockade fram kakor och choklad. Visst måste man väl få trösta sig med lite sånt nu när man har ont i skallen igen?
Plockade fram kakor och choklad. Visst måste man väl få trösta sig med lite sånt nu när man har ont i skallen igen?
Vilken tur gissar att jag kommer behöva en hel del motion när jag är på fötterna ordentligt igen för att göra mig av med dettaJa!!!
Ska det vara så? gå upp o ner i smärta? (hönsmamma åt någon som säkert inte behöver det)Vilken tur gissar att jag kommer behöva en hel del motion när jag är på fötterna ordentligt igen för att göra mig av med detta
Ha, där känner jag ju faktiskt en som borJag flyttade från Björnlunda i Södermanland för sex år sen och har inte varit inne på lilla Ica där sen dess. Nu hade ett paket till mig kommit dit (mitt fel) så jag ringde och ägaren kände direkt igen min röst .
Det blev ett trevligt samtal och han skulle skicka ner paketet hit. Nu känner jag att jag måste åka upp och hälsa på! Det finns en del människor däruppe som jag saknar rejält.
Så länge jag känner mig fungerande i övrigt och att det inte syns något konstigt på såret nojar jag inte. Jag hade verkligen inte förväntat mig att vara så smärtfri igår men det är snart dags att fylla på med smärtlindring så jag har hoppet uppe om att funka bättre sen. Det är ju lite märkligt. Jag kan inte riktigt ligga ner för då dunkar det. Även om jag halvlåg när jag la mig hade jag lyckats hamna relativt plant efter ett par timmars sömn så det är ju möjligt att det är det som spökar. Sen sitter såret ihop med hela 19 metallclips och jag gissar att de där clipsen påverkar lite också. Har för mig att morsan berättade att hon kände mindre smärta i ett sår efter att clipsen rök.Ska det vara så? gå upp o ner i smärta? (hönsmamma åt någon som säkert inte behöver det)