Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet nu hur man blir av med Jehovas enklast och snabbast möjligt :D

Ytterdörren öppen (för kisse) och jag i duschen (jag bor på landet och här har vi öppet). Det ringer på så jag stoppar vattnet och hojtar: "Jag är i duschen, vad gäller det?".

Får till svar: "Det är Jehovas vittnen".
Jag: "Inte intressant".
De: "Då får du ha en fortsatt trevlig dag"

:rofl: :rofl: :rofl:

Är på jobbet. Har estetisk panik så blir inte så mkt gjort. Ringer istället runt till finsnickare :p Alla heter på riktigt Roger :laugh:
Har du fått tag på någon du kommer använda? :) Eventuellt har jag uppgifter till en firma i området jag fått via rekommendation. Jag är ju lite knasig, jag började via en elektriker de använt på jobbet som inte gjorde åt privatpersoner så de gav mig uppgifter till en suverän elektriker som sen, när jag behövde, gav mig uppgifter till rörmokare som gav uppgifter till snickare som gav uppgifter till målare etc. Har inte riktigt vågat gå ut och prova "vem som helst" då jag hört om så många dåliga :D nu har jag bra människor runt mig som hjälper till med det som behöver fixas här och jag känner mig supernöjd.

Jag flyttade från Björnlunda i Södermanland för sex år sen och har inte varit inne på lilla Ica där sen dess. Nu hade ett paket till mig kommit dit (mitt fel) så jag ringde och ägaren kände direkt igen min röst :o :).
Det blev ett trevligt samtal och han skulle skicka ner paketet hit. Nu känner jag att jag måste åka upp och hälsa på! Det finns en del människor däruppe som jag saknar rejält.

Är det en diskbråcksoperation han ska göra? Isf kan jag lugna dig med att jag gjort två stycken inom loppet av fyra månader och det har gått bra.
Visserligen blev inte ryggen bra ändå men det har nog mer att göra med min graviditet och just den komplikationen borde din sambo väl slippa :).
2 på 4a månader??? Vad hände? Hur rörlig var du efter op? Vad fick ,fick du inte göra? Och var gjorde du den?

Jag flyttade från Björnlunda i Södermanland för sex år sen och har inte varit inne på lilla Ica där sen dess. Nu hade ett paket till mig kommit dit (mitt fel) så jag ringde och ägaren kände direkt igen min röst :o:).
Det blev ett trevligt samtal och han skulle skicka ner paketet hit. Nu känner jag att jag måste åka upp och hälsa på! Det finns en del människor däruppe som jag saknar rejält.
Ha, där känner jag ju faktiskt en som bor :D

Å så är det något smartskaft som slängt papper i askoppen utanför dörren :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Hela kontoret luktar brandrök typ :wtf::wtf::wtf::wtf:

Ska det vara så? gå upp o ner i smärta? (hönsmamma åt någon som säkert inte behöver det)
Så länge jag känner mig fungerande i övrigt och att det inte syns något konstigt på såret nojar jag inte. Jag hade verkligen inte förväntat mig att vara så smärtfri igår :p men det är snart dags att fylla på med smärtlindring så jag har hoppet uppe om att funka bättre sen. Det är ju lite märkligt. Jag kan inte riktigt ligga ner för då dunkar det. Även om jag halvlåg när jag la mig hade jag lyckats hamna relativt plant efter ett par timmars sömn så det är ju möjligt att det är det som spökar. Sen sitter såret ihop med hela 19 metallclips och jag gissar att de där clipsen påverkar lite också. Har för mig att morsan berättade att hon kände mindre smärta i ett sår efter att clipsen rök.

Nu borde bilden vara inne. Läckert va? :D

Bifogade filer

• 20180513_085933.webp
    20180513_085933.webp
    141,2 KB · Visningar: 35
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 098
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 669
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
93 94 95
Svar
1 896
· Visningar
51 466
Senast: Enya
·
Svar
1 999
· Visningar
56 280

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser