Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja att behöva bli runtskjutsad suger! Har haft tur att sambons pappa är pensionär med all tid i världen att vara privatchaufför men ändå så himla frustrerande!
Men jag har 4km till affären,på hur lång tid får man inte köra bil och varför?
Ryser vid bara tanken på att inte få köra eller låta någon skjutsa mig i deras eller min bil.

+29° på balkongen och det är små tussar med moln och snälla små vindpustar, underbart men shortsväder är det inte jag kör på långbyxor och t-shirt . Mera värme är helt okej för mig :love:
Dock är balkongdörren stängd både p.g.a byggljud och att jag inte tycker att Pälsfröken ska ligga i solen och bli för varm. Hon ligger under en fleecefilt inne och myser.
Våren är här med tur får vi sommar :banana:

Sitter i skuggan, läser och skriver till uppsatsen, dricker vatten och äter salta chips. En helt okej dag! :D Dottern är i väg på hajk i dag och i morgon med skolan. Jag lyckades i alla fall övertala henne att hon skulle ta vandrarsäcken istället för jaktryggsäcken. Vinsten i att ha en stol är väldigt liten med bärkomforten i jämförelse. :D Hur de ska få med sig tältet begriper jag inte, men det kändes som en sån grej de måste få fundera ut själva. Jag skulle aldrig vandra med ett stort 6 per tält. :angel: Jag sa även det, men de var envisa så de får väl lösa det helt enkelt. :D

Ska gå och posta ett brev med en usb sticka jag lagt över några program min brorson behöver. Skönt att ibland behövs gamla faster fortfarande :up: Blev lite irriterad han behövde en extern hdd för att förvara musikfiler på, blev pålurad en 500GB SSD för över 2000. :rage:

Dessutom hittade jag en klänning till systerdotters student, ville inte slänga ut x antal kronor på en klänning jag förhoppningsvis inte kommer behöva om 7-10 kg. Den stramar över bysten men annars precis lagom, inte för 'fin' och somrig. Nu måste jag bara gräva fram en underklänning, den är i ett fladdrigt tunt tyg som man ser igenom i solsken bakifrån :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 671
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 163
Senast: Mia_R
·
Svar
1 999
· Visningar
56 281

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser