Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är kluven till det fina vädret då jag har en balkong i söderläge som badar i sol och mitt favoritställe att jobba på är i soffan som tittar rakt mot balkongen... Det är dötråkigt sitta och skriva på min rapport nu, även om det är bra motivation att jobba på :cautious: 2 A4-sidor för att redovisa en av enkäterna, lär bli 4 stycken innan jag är klar :eek:

Sitter i bilen. Hör ärenden. Tror värmen gör lite snurrig då jag trodde jag tappade telefonen men den var framför mig. ACn gick sönder förra året. Nu mat tajm!!

Ok...

Nu vill jag bara hem.. min hund mår inte så bra av värmen på kontoret trots skugga och öppna fönster :(

Funderar på att lägga ner för dagen och dra hemåt så hon kommer undan lite. Funderar på att starta bilen och låta den gå så temperaturen går ner.

Gick till BM runt 11.15 förut och väntade, väntade och väntade. Till slut haffade jag upp en personal och det visade sig att min tid var klockan 15 så nu sitter jag här igen. Hellre för tidigt än försent antar jag. Hann gå till biblioteket och käka lunch iaf.

Ska köra in till stan och hämta sonen. Taxin dög inte idag :banghead:
Jag som precis gjort kaffe, får hälla över i en take away mugg :meh:

Handlat lite mat trots att det känns tomt på kontot. Lunch idag blir färdiggrillad kyckling och en sallad med potatis i.

Jag är kluven till det fina vädret då jag har en balkong i söderläge som badar i sol och mitt favoritställe att jobba på är i soffan som tittar rakt mot balkongen... Det är dötråkigt sitta och skriva på min rapport nu, även om det är bra motivation att jobba på :cautious: 2 A4-sidor för att redovisa en av enkäterna, lär bli 4 stycken innan jag är klar :eek:
Tack,fan vad dum jag är :banghead::banghead: Jag har ju en balkong i skuggan på ovanvåningen :banana:

Här sitter man ju bra,synd att vägen går utanför bara.
DSCN2322.webp

Nu blir det kaffe o glass.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 674
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 174
Senast: Mia_R
·
Svar
1 999
· Visningar
56 281

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser