Stor kramNu är alla samtal gjorda och jag har gråtit lite. Men nu är det gjort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stor kramNu är alla samtal gjorda och jag har gråtit lite. Men nu är det gjort.
Det har gått åt ovanligt många alvedon här senaste dygnen. Drygt. Vem fan kom på att mens ska göra ont?
Japp det är det.Är det hästen? Isåfall tycker jag grymt synd om dig
Ingen aning men äldre!Hur gammal trodde du jag var?
Nu är alla samtal gjorda och jag har gråtit lite. Men nu är det gjort.
Var hon fortfarande skadad?Japp det är det.
Japp det är det.
Finns det inte sån där kyldyna för hundar?Ok...
Nu vill jag bara hem.. min hund mår inte så bra av värmen på kontoret trots skugga och öppna fönster
Funderar på att lägga ner för dagen och dra hemåt så hon kommer undan lite. Funderar på att starta bilen och låta den gå så temperaturen går ner.
Wait what vad? Vi träffas alldeles för sällan hör jag!Sitter på altanen med min sambo (blivande man men det är en hemlis ) och får stryk i Yatzy, lyssnar på spotify och har det allmänt gott
Visa bifogad fil 14764
Tack,fan vad dum jag är Jag har ju en balkong i skuggan på ovanvåningenJag är kluven till det fina vädret då jag har en balkong i söderläge som badar i sol och mitt favoritställe att jobba på är i soffan som tittar rakt mot balkongen... Det är dötråkigt sitta och skriva på min rapport nu, även om det är bra motivation att jobba på 2 A4-sidor för att redovisa en av enkäterna, lär bli 4 stycken innan jag är klar
MYCKET bättre! Alvedon hjälper inte alls för mig....