Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låter lagom :p jag och maken bestämde oss väldigt hastigt för att gifta oss och åkte samma dag. Det där med stora bröllop är inte vår grej riktigt. Jag vägrade byta efternamn och maken med :D folk får tycka vad de vill.

Samma dag? Behövdes det inte skickas in papper? Här gick snabbast 3 v.
Jag ogillar att stå i centrum och det där med tjusiga kläder är inte min grej. Ett vanligt bröllop hade aldrig skett här.

Lämnat in äckelprov på VC idag (samlat urin ett dygn :wtf: ) Kände inte direkt för att vara på tid till jobbet fortsätta kissa i burken och sen åka och lämna in den så jag och hunden tog sovmorgon.

Installerade barngrinden på jobbet så nu kan ytterdörren stå öppen utan att jag behöver vara orolig för att en viss fröken Effie springer ut :)

För att vara måndag är det en ganska härlig dag men det är väl den UNDERBARA värmen som gör sitt till :D

Solen skiner och det var 17gr vid 8 imorses :banana:

Samlar du in under ett helt dygn? För mig räcker det med morgon fastande.

Papper hade vi skickat in. Vi hade ju funderingar på att gifta oss "någon gång" men ingenting bestämt :p en morgon vaknade jag och sa till maken att det var dags.

Så hade jag gärna gjort men hindersprövningen tog 2 veckor och så skulle kommunen ha pappret med datum 3 v innan.

Haha, ingen vet nått mer än våra två vittnen som blev tillfrågade i sista stund. Det är inget romantiskt alls. Praktiskt och simpelt på Rådhuset utan tjoho. Jag kommer inte ens byta efternamn.

Men det kommer ta hus i helvete hos svärmor när hon får veta, därför håller vi tyst tills det är klart. Det är väldigt viktigt med traditioner, heeeela släkten och sånt blaj som jag är anti mot.

1 Juni är det tänkt :)
Grattis! Får ni för er att fira det minsta lilla så kan ni ju ta en snabb skål med buke, finns säkert några som kan/vill dricka något gott ihop med er :p
Jag har nog lite saft jag kan offra mig och blanda och kanske piffa till med lite isbitar så har jag ansträngt mig litegrann för er.
Love is in the aiiiiir :love:

Haha, ingen vet nått mer än våra två vittnen som blev tillfrågade i sista stund. Det är inget romantiskt alls. Praktiskt och simpelt på Rådhuset utan tjoho. Jag kommer inte ens byta efternamn.

Men det kommer ta hus i helvete hos svärmor när hon får veta, därför håller vi tyst tills det är klart. Det är väldigt viktigt med traditioner, heeeela släkten och sånt blaj som jag är anti mot.

1 Juni är det tänkt :)
Så gjorde vi också när vi gifte oss. Rådhuset ingen klang och jubel föreställning ingen visste nåt.
Vi bjöd dock våra föräldrar och syskon på middag nån vecka eller två efteråt.
Dom blev rätt sura :laugh: när dom fattade varför, hehe.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 674
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 265
Senast: Mia_R
·
Svar
1 999
· Visningar
56 282

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser