Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack,fan vad dum jag är :banghead::banghead: Jag har ju en balkong i skuggan på ovanvåningen :banana:
Jag är så avundsjuk, speciellt efter bilden du la upp :mad: Skulle haft 2 balkonger för åt andra hållet är det perfekt temperatur för jobb i skuggan. Superfint på bilden dock, ser ut som du har jättemysigt :up:

------------------
Tråkigt sitta inne och jobba på dagarna men nu känns det iaf som att jag kommer bli klar med rapporten i tid :banana: Hade lite smått panik ett tag men jag kommer iaf bli klar med den och eftersom vi bara har 3 veckor(eg 2,5 för inlämning är en torsdag) på oss så är det inte så höga krav vilket känns skönt :)

37 grader i lägenheten!
Komsi komsi komsiiii, skicka värme hitåt, det borde väl gå att ordna med någon lagom krånglig matematisk uträkning så jag håller fortfarande tummarna att du lyckas. Och du ska vara tacksam att jag skriver detta samtidigt som jag håller tummarna, inse utmaningen jag gör ;)

Ärligt så låter det lite jobbigt att ha den värmen inomhus, ute hade jag jublat.

Grattis! Får ni för er att fira det minsta lilla så kan ni ju ta en snabb skål med buke, finns säkert några som kan/vill dricka något gott ihop med er :p
Jag har nog lite saft jag kan offra mig och blanda och kanske piffa till med lite isbitar så har jag ansträngt mig litegrann för er.
Love is in the aiiiiir :love:

Det blir Tapas med vitterna sen hem och ta ett glas vin på altanen (och på Buke då) ;)

Komsi komsi komsiiii, skicka värme hitåt, det borde väl gå att ordna med någon lagom krånglig matematisk uträkning så jag håller fortfarande tummarna att du lyckas. Och du ska vara tacksam att jag skriver detta samtidigt som jag håller tummarna, inse utmaningen jag gör ;)

Ärligt så låter det lite jobbigt att ha den värmen inomhus, ute hade jag jublat.
Vet fortfarande inte var du bor så hur ska jag kunna sicka något?

Det blev inte någon provning idag :(. Igår kväll ramlade jag och skadade några revben som det känns, stöp som en fura:crazy:. Så nu rör jag mig inte alls. Jaja, bäst att ta allt skit på en gång så är man av med det. ;). Går med krycka nu.
För övrigt är det varmt o skönt. Me like.
:up:
Men oj. Det var ju ett jäkla oflyt. Krya på dig.

Försökt klippa gräset :meh: med betoning på försökt. En handdragare på knölig gräsmatta med typ 70 % mossa var ingen succé. Jag har ont i revbenen där handtaget slog i ett flertal gånger för det tog tvärstopp och ddmr jag lyckades "klippa" är det tussar av gräs kvar trots massa vändor fram å tillbaka :meh: ska låna brorsans gräsklippare under veckan, men måste väl köpa en egen :banghead:

Skönt att vara hemma igen. Hamnade såklart i köerna :grin: och saften var jättevarm så smakade blaha.
Jag fick iaf allt jag tänkt mig gjort utom att handla mat så jag får leva på pulvermjölk några dar till :D
Men det gör inget för blev en spontan tur till en handelsträdgård och så mycket fint som redan hade kommit! Blev sugen på att köpa både rosor, rabarber och hallonkorsning men tänkte att sakta i backarna jag måste hinna ta hand om allt också så väntar en månad till då det förhoppningsvis lugnat ner sig lite.
Fantastiskt fina omgivningar och det slog mig nyligen om hur vackert det är både här hemma och hos många andra. Träden står i blomm och allt grönskar :love:

Försökt klippa gräset :meh: med betoning på försökt. En handdragare på knölig gräsmatta med typ 70 % mossa var ingen succé. Jag har ont i revbenen där handtaget slog i ett flertal gånger för det tog tvärstopp och ddmr jag lyckades "klippa" är det tussar av gräs kvar trots massa vändor fram å tillbaka :meh: ska låna brorsans gräsklippare under veckan, men måste väl köpa en egen :banghead:

Köp en bra även om det svider i plånboken (inom budget givetvis) och så bred du kan. Smala gräsklippare är :devil: påfund.

/hon med ca en halv hektar gräsmatta :meh:

Köp en bra även om det svider i plånboken (inom budget givetvis) och så bred du kan. Smala gräsklippare är :devil: påfund.

/hon med ca en halv ha gräsmatta :meh:
Min budget är typ 500 kr, men inser att jag inte kommer långt på det :( fått rådet att köpa Klippo, vill helst ha en självgående, men dom blir så jävla dyra...

Men självgående vill du ha, jag lovar. Ta hellre en smalare isåfall. Kolla Blocket, loppis och auktioner också, där går det att fynda rejält. Kolla efter Klippo, Honda och Briggs&Stratton.
Hittade en
Hittade en klippo cobra s för 4500.. Självgående och med uppsamlare också. Orkar inte med nått som krånglar/är fel på så då tar jag hellre nått annat :p (tänker på nr 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 109
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 980
· Visningar
53 662
Svar
1 999
· Visningar
56 283

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur