Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så avundsjuk, speciellt efter bilden du la upp :mad: Skulle haft 2 balkonger för åt andra hållet är det perfekt temperatur för jobb i skuggan. Superfint på bilden dock, ser ut som du har jättemysigt :up:

------------------
Tråkigt sitta inne och jobba på dagarna men nu känns det iaf som att jag kommer bli klar med rapporten i tid :banana: Hade lite smått panik ett tag men jag kommer iaf bli klar med den och eftersom vi bara har 3 veckor(eg 2,5 för inlämning är en torsdag) på oss så är det inte så höga krav vilket känns skönt :)
DSCN1921.webp

Utsikten ifrån den varma verandan (har göta kanal bakom huset)

Om du hittar några hojta till, det är precis sådana jag också letar efter, förgäves.
Jag hittade ett längre par på bon prix som jag beställde, 199 kr kändes överkomligt och är de bra kan jag beställa ett par till i någon annan färg. :D 7/8 dels tror jag de kallades? Men de såg svala ut åtminstone. :D
edit de här byxorna.

Snygga! och 7/8 på mig är ner till marken eftersom jag har taxben. Hmm, natursten till en off white tunika?
Det tror jag kan bli riktigt snyggt! :D Jag fyller ut byxor så pass bra att de antagligen kommer att vara närmast caprilängd. :rofl: Såna där clouette (?) byxor är snygga också, men passar inte riktigt mitt liv tyvärr. :cautious:

Det blev inte någon provning idag :(. Igår kväll ramlade jag och skadade några revben som det känns, stöp som en fura:crazy:. Så nu rör jag mig inte alls. Jaja, bäst att ta allt skit på en gång så är man av med det. ;). Går med krycka nu.
För övrigt är det varmt o skönt. Me like.
:up:
Men jösses! :eek: Krya på dig!

Surnade till på en singelsida så slängde ut en selfie med tuttarna uppklämda rejält.
De är typ strl dd eller e nu så

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 109
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 980
· Visningar
53 662
Svar
1 999
· Visningar
56 283

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur