Ja Lyrestad stod det nog på skylten ja.
Jag ville hem innan sonen la sig och så skulle jag upp och jobba nästa dag. Bättre att jag tar en egen tripp baaaaara till dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja Lyrestad stod det nog på skylten ja.
Jag ville hem innan sonen la sig och så skulle jag upp och jobba nästa dag. Bättre att jag tar en egen tripp baaaaara till dig
Jag har inte köpt dem! Jag köpte bruna!Jahapp och naturligtvis var bara min storlek utsåld
Jag har inte köpt dem! Jag köpte bruna!
heartJapp det är det.
Samlar du in under ett helt dygn? För mig räcker det med morgon fastande.
Får lämna både. Mina njurar är under lupp
Sätt upp en skylt med "Akta kattungarna!"Tror mig,jag har funderat på både boll eller köpa en beg barnvagn o köra ut,men misstänker att jag får stå för notan om någon brakar ut på åkern eller hamnar i grannens bergvägg.
Den skylten hinner dom inte ens se om den inte är i neon.Sätt upp en skylt med "Akta kattungarna!"
Funkar rätt bra ett tag säger experten
Sätt flera skyltar....100 meter, 50 meter osv och skriv mål vid brevlådanDen skylten hinner dom inte ens se om den inte är i neon.
Fasen. Alla fönster öppna i huset och nu börjar det dra kallt. Fryser lite..
Men vad säger du! Tänk på GOSEDJURETKan du inte typ kasta ut ett gosedjur på vägen när det kommer en bil kanske får någon att haja till och ta det lugnare.