Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får lämna både. Mina njurar är under lupp :)

Aha då förstår jag. Min käre läkare bråkar med mig om att äta för mycket ipren pga njurar men än så länge håller de sig på plats. Den man måste samla in urin på hela dagen är katten eftersom de inte direkt kissar på order och det ska vara så färskt som möjligt :meh:

Äter bara Alvedon numer :D

Jösses samla för katten kan inte vara lätt! @MJLee

Det tar lite tålamod och tid. Byta ut kattsanden till någon speciell sand som inte suger åt sig vatten. Sedan sitta och vakta kattlådan i sju timmar innan damen behagar gå (det kunde varit värre, ibland kissar hon inte på över 12 timmar :meh:) funderade på att spruta i henne vatten :sneaky: sedan hälla från lådan till eländiga smala röret över toan utan att spilla och sedan i ilfart till vet innan de stängde.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
54 077
Senast: Scata
·
Svar
1 999
· Visningar
56 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser