Eller bara kort och gott: stänga fönstretMössa, tumvantar och raggsockor innan du får köldskador.
Men du är ju OTROLIG! Allt du gör ser så otroligt smarrigt ut !Halloumisallad till kvällsmat!
Visa bifogad fil 14878
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller bara kort och gott: stänga fönstretMössa, tumvantar och raggsockor innan du får köldskador.
Men du är ju OTROLIG! Allt du gör ser så otroligt smarrigt ut !Halloumisallad till kvällsmat!
Visa bifogad fil 14878
Ska jag vara ärlig så kör jag hyfsat fort jag med,men till skillnad från dom som flyger förbi så ska jag ju svänga ungefär på mitten av sträckan.Sätt flera skyltar....100 meter, 50 meter osv och skriv mål vid brevlådan
Ne skämt å sidå, skit att dom inte tar hänsyn!
Ställ en trehjuling vid infarten.Ska jag vara ärlig så kör jag hyfsat fort jag med,men till skillnad från dom som flyger förbi så ska jag ju svänga ungefär på mitten av sträckan.
Lite låg. En vän messade och undrade hur jag har det och jag kan inte svara ärligt. Folk orkar inte höra. Jag vet inte var jag ska kunna bo. Jag vill tillbaka till Stockholm, men utan 30 års kötid så är det ju kört. Och pengar till att köpa har jag inte. Lite för gammal för att börja med andrahandscirkusen. Och hyrorna är ju hysteriskt ocker. Kanske ett lyxproblem, bostäder finns ju om man kan tänka sig att bo 30 mil från Stockholm.
Lite låg. En vän messade och undrade hur jag har det och jag kan inte svara ärligt. Folk orkar inte höra. Jag vet inte var jag ska kunna bo. Jag vill tillbaka till Stockholm, men utan 30 års kötid så är det ju kört. Och pengar till att köpa har jag inte. Lite för gammal för att börja med andrahandscirkusen. Och hyrorna är ju hysteriskt ocker. Kanske ett lyxproblem, bostäder finns ju om man kan tänka sig att bo 30 mil från Stockholm.
@dobbis på sadeln placerar du stackars gosedjuret i reflexväst och kom ihåg att flytta på ekipaget ibland så folk inte blir "hemmablinda".Ställ en trehjuling vid infarten.
Är det just Sthlm du vill bo i eller vill du flytta nära stockholm och folk som bor där?
Jag bor i en liten stad ca 1 h från Sthlm(I Sörmland). Här finns absolut billiga bostäder(för köp och uthyres). Och billiga stallplatser(om du har häst.. det vet jag inte).
Finns det små radhus där?
Ja, det tycker jag mig sett på fler ställen. Jag bor utanfför stan(på landet) och är sällan i stan. Men jo, det finns nog rätt gott om såna hus.
Hur mår du?Glass och kolasås blev jag sugen på så det åt jag
Tack. det känns som om det behövs .Men jösses! Krya på dig!
Jag har haft bättre dagar, högerbenet värker från rygg och ner till underbenet och revbenen gör ont så fort man rör sig .Hur mår du?
Jag satsar på stensovapiller i natt och att må bättre imorgon.
Men grattis raring!!! Nu bölar jag lite här... Men jag tycker fortfarande vi träffas för sällanHaha, ingen vet nått mer än våra två vittnen som blev tillfrågade i sista stund. Det är inget romantiskt alls. Praktiskt och simpelt på Rådhuset utan tjoho. Jag kommer inte ens byta efternamn.
Men det kommer ta hus i helvete hos svärmor när hon får veta, därför håller vi tyst tills det är klart. Det är väldigt viktigt med traditioner, heeeela släkten och sånt blaj som jag är anti mot.
1 Juni är det tänkt