Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det låter inte alls pepp :( Förutom hunden då, som säkert gör sitt bästa för att lätta upp stämningen. Min katt väckte mig istället halv sju för att det var dags att torka kräks :angel: Men lika bra kanske, måste ändå upp rätt tidig och ta blodprover innan mitt dropp på fredag.

Bra att du sa prover, jag ska väl släpa mig till blodsugarna... så där en 3-4 månader för sent :angel: :o

Jaja, jag vet att jag är dålig på att ta mig dit men jag hatar det. Att bli stucken är en baggis men det är enda gången jag verkligen känner mig sjuk :(

Vilken urusel start på den här morgonen, vaknade till sms från dottern, hon vill hem från hajken, jag hävdar att det går ingen nöd på dem, men de hetsar varandra till hur hemskt det är. :meh: Väckte sen sonen som vaknade på uruselt humör, hittade inga kläder, allt gick fel men han landade efter att ha fått i sig lite mat så jag misstänker lite lågt blodsocker och för dåligt med vätska. Sen pratade jag igen med dottern medans jag körde bilen till service, jag är världens sämsta förälder som håller med lärarna att de kan ta sig hem för egen maskin. Att man är trött är sånt man kan ta sig igenom. :devil:
En alldeles underbar bröllopsdag :love: :rofl: men men vi har varit gifta i 14 år, och det här året är i alla fall tusen gånger bättre än förra året när maken åkte in på sin andra operation och läget var väldigt osäkert. :(

Bra att du sa prover, jag ska väl släpa mig till blodsugarna... så där en 3-4 månader för sent :angel::o

Jaja, jag vet att jag är dålig på att ta mig dit men jag hatar det. Att bli stucken är en baggis men det är enda gången jag verkligen känner mig sjuk :(

Känner du så förstår jag att du drar dig lite för det :( Kommer inte riktigt ihåg, medicinerar du hemma annars, eller måste du få din medicin på sjukhus i dropp?

Bra att du sa prover, jag ska väl släpa mig till blodsugarna... så där en 3-4 månader för sent :angel::o

Lämnade 9 rör senast. Det fick inte plats på vaggan och dessutom är jag rejält svårstucken. (blöder som tusan om jag slår mig men visa en nål så drar varenda blodkärl ihop sig) Jag har inte ont av det, det måste ju göras men får alltid några finfina blåmärken efteråt.

Med 9 rör kände jag mig lite sjuk faktiskt. Speciellt eftersom de var 3 som skulle hjälpa till vid stickning. En som stack, en som bytte rör och den tredje fick ta emot och sen stå och vända provrören :rofl:

Lämnade 9 rör senast. Det fick inte plats på vaggan och dessutom är jag rejält svårstucken. (blöder som tusan om jag slår mig men visa en nål så drar varenda blodkärl ihop sig) Jag har inte ont av det, det måste ju göras men får alltid några finfina blåmärken efteråt.

Med 9 rör kände jag mig lite sjuk faktiskt. Speciellt eftersom de var 3 som skulle hjälpa till vid stickning. En som stack, en som bytte rör och den tredje fick ta emot och sen stå och vända provrören :rofl:
9 rör?! :eek: Jag hade sprungit skrikande på andra hållet :crazy:
Jag är inte nålrädd men just blodprov har jag lite trauma kring så har lite svårt att behärska mig inför ett rör.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 586
Svar
1 999
· Visningar
56 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur