Hahaha OMFG! Skrattade rakt utVisste inte om jag skulle våga klicka på den..
Fast den kom mig osökt att tänka på denna...
Den goda smaken fortsätter @athena_arabians
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha OMFG! Skrattade rakt utVisste inte om jag skulle våga klicka på den..
Fast den kom mig osökt att tänka på denna...
Den goda smaken fortsätter @athena_arabians
Har ätit frukost och som vanligt kladdat ner mig...jag kan tydligen inte äta något utan att spilla på mig. Pinsamt på jobbet där jag alltid har salladsdressing på tröjan efter rasten. Här hemma kan jag ju byta, men på jobbet inte. Eller jag ska kanske ta med ombyte, som man gör till småbarn?
Det enklaste är nog att ta kontakt med bostadsbolagen och kolla, Mimer är nog de största i Västerås, men det finns nog fler.Ja, Västerås är jag uppvuxen i och det är en helt ok stad. Det går ju att ta sig till vännerna därifrån med. Men kan man ställa sig i bostadskö när man bor utomlands?
Jag vet inte om det är bättre att ha 'Det är skönt att vara naken' med 250kg kärlek på hjärnan... eller vad säger du @ReykjavikAlltså.. inte ok hjärnan inte ok...
Denna sitter fast nu....
Jag vet inte om det är bättre att ha 'Det är skönt att vara naken' med 250kg kärlek på hjärnan... eller vad säger du @Reykjavik
Den är ju rolig/bra på sitt eget lilla vis i alla fall.
Hjälp!Häst har jag inte längre. En timme från Stockholm känns ju centralt! Jag trodde som sagt att det handlar om 30 mil i bästa fall. Körkort och bil har jag ju. Ingen av mina vänner bor heller centralt utan det handlar om förorter.
Men grattis raring!!! Nu bölar jag lite här... Men jag tycker fortfarande vi träffas för sällan
JAAAAAAAAJa vi träffas på tok för sällan. Du kan få komma och hålla mig och sonen sällskap nån dag eller två v 30 när sambon ska på Norgevandring. Jag sitter hemma med jyckarna den veckan och har semester.
Lite grillat och bubbel på altanen?
JAAAAAAAA
Jag vill oxå hälsa pååååå!Its a date
Och mig om att min fräs behöver TLC...@tanten nu påminde du mig om att jag måste hyra mig en jordfräs
Jag vill oxå hälsa pååååå!
(Kanske en helg när skägget är på kollo? Så kan Jarla och Ammo köra slut på varandra och vi kan dricka vin )