Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
I morse blev hästarna skodda och sen gick jag över till grannen och hjälpte henne. Eller ja, mest höll jag sällskap förstås ;)

Nu har M börjat jobba med väggen som ska panelas och idag fick han äran att göra lunch till både mig och kollegan :D. Kom så här i efterhand på att jag borde nog ha lagat mat åt honom när han nu ändå jobbar gratis åt mig. Det får bli nästa gång helt enkelt :idea:

Sitter i Forsheda och väntar på ett tågmöte och svär åt att SMHI har tagit bort regnet som skulle komma senare i veckan. Jag avlider av den här värmen och nu är det slut med både shorts och t-shirt. Jag avnjuter sommaren i jeans och svart, långärmad tröja jag :cautious:

Föräldrarna kommer hem från landet idag efter långhelgen men lilla Puck ville visst inte gärna åka hem :D:love:
mms_img18171713061.webp

svär åt att SMHI har tagit bort regnet som skulle komma senare i veckan. Jag avlider av den här värmen och nu är det slut med både shorts och t-shirt. Jag avnjuter sommaren i jeans och svart, långärmad tröja jag :cautious:

Jag var tvungen att kolla hur det är med det hotande regnet här och JAAAAAA det verkar borta. :bow: gulle dig som fick mig att få den infon.

/hallonsaft som fortfarande tycker att det är vår och lagom med långbyxor.

Trött. Just betalar 840;- för att boka tid för på hos käkkirurgin.
68 000;- ska allt kosta första på är nu 30 maj.

Känner mig totalt skräckslagen för det. Ska dessutom just ta blodtryck inför nästa möte....

Bra tajmat

Ögat ville inte ge sig så jag ringde vårdcentralen.

Läkaren var helt ense med mig att det var synnerligen onödigt att stoppa en kvist i ögat igår. Det visade sig att jag har skav i ögonlocket och en liten rispa på hornhinnan.
Salva fem gånger om dagen, och återbesök på fredag.
Tur jag är hemma och ledig så jag har tid att springa på vårdcentralen.. :meh:

Ligger på en filt i skuggan och försöker få A att förstå att det inte är så smart att hjula omkring på gräsmattan i den stekande solen. Trots smörja och förmaning om skugga så har hon fått soleksem och bör ju inte utsätta det för ännu mer sol. Men att lyssna på sin kloka mor är visst överkurs... :meh:

Blä!
Tranan down, W, T, F,
One note funkar inte! :rage:. Kan inte jobba med ett dokument jag har där! :cry::rage::arghh:
Skulle hämta ut ett UPS paket från tobaken som jag så var instämplat 15:10!
Kom dit 16:30 och gubbfan vägrar lämna ut det! :rage::arghh:. för i mejlet står det 18:00!
Jag är trött och och orkar inte med att folk ger mig attityd!
Jag ringde UPS och de skulle kolla upp det! Funderar om jag någonsin kommer hämta paketet. Troligen inte,.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 683
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 791
Svar
1 999
· Visningar
56 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur