Jag är inte på topp, sömnen har ju varit mindre bra och imorgon ska jag stå klädd och klar
ifall det kommer hantverkare klockan 07:30 eller senare, tidsangivet till 18:00. Yees fint... Pälsfröken behöver stängas in för sitt eget bästa så hon får bo i sovrummet.
Hoppas dom kommer tidigt men bor i port i mitten på huset och min lägenhet är i mitten av trappuppgången så lär inte vara den första dom besöker, några är tydligen tagna och vilka vet jag inte eller hur många. ( så igen aning alls)
Jag har haft en kompis hemma som hjälpt mig röja möbler till imorgon
och peppade så mycket hon kunde när hon gick
men jag har diverse prylar kvar och kroppen skriker att det är stopp av värk men har inget val, det måste göras på något magiskt sätt.
Mitt under slitet ringer mobilen och jag ska helst vara någon slags support till otekniska människor som inte kan hantera sina egna telefoner, efter 20 minuter var jag på väg att skrika när människan inte lyssnade när jag sa vänligt
flertalet gånger att jag inte har tid du ringer väldigt olämpligt tyvärr.
Jag tror faktiskt min energi tog slut där annars hade det varit lättare att få klart om jag bara behövde kämpa mot dum kropp fast just nu är det väldigt motsträvigt att ens försöka lösa det jag måste.
Taktiken är nu tanka energi med cappuccino och buke, hur länge får jag se men Herr JB kan hålla sig undan mig i natt för jag kommer antagligen inte ha tid med honom.
Förlåt storvrål av gnäll