Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha det lät som att dom varit borta typ en vecka!
Med tanke på hennes gnäll så skulle man ha kunnat tro att de hade varit ute i tre veckor i ren ödemark. :rofl: Bortskämda tonåringar säger jag, hade det ösregnat så hade jag kunnat förstå men herregud, kanonväder och torra och fina stigar.
Ögat ville inte ge sig så jag ringde vårdcentralen.

Läkaren var helt ense med mig att det var synnerligen onödigt att stoppa en kvist i ögat igår. Det visade sig att jag har skav i ögonlocket och en liten rispa på hornhinnan.
Salva fem gånger om dagen, och återbesök på fredag.
Tur jag är hemma och ledig så jag har tid att springa på vårdcentralen.. :meh:
Bra att du kom iväg och kollade upp det! Se till att sköta om dig nu! :heart

Sitter och tar igen mig lite efter arbetsdagen. Herregud så varmt det är nu, och med fysiskt krävande jobb märks det ännu mer. Dessutom var det mycket mer att göra på jobbet idag än vad det varit hittills, så tja... Jag är ganska glad åt att hundarna nöjer sig med att ta långpromenaden senare ikväll. Nu har jag iaf fått duscha, äta lunch nummer 2 eller tidig middag eller vad det nu ska kallas.

Idag är hästskrälle billig! Flugluva, grimma och halva eksemtäcket borta :banghead: vid såna tillfällen hatar jag eksemhästar och stora skogshagar.

Jag känner mig HURTIG idag :up: ! Hem från jobbet och tog ett litet mellanmål. Ut och klippte nästa hela gräsmattan. När jag kom in var maken på väg ut med hunden och då hängde jag med. Just nu håller jag på att laga pasta och köttfärssås. Full rulle på mig uppenbarligen :D !

Alltså inte alls vaknat på fel sida :) !

Ja, Västerås är jag uppvuxen i och det är en helt ok stad. Det går ju att ta sig till vännerna därifrån med. Men kan man ställa sig i bostadskö när man bor utomlands?

Numera går det även bra och smidigt att ta sig från Skultuna, Kolbäck, Surahammar och Hallstahammar. Ställ dig i kö hos dom hyresvärdar du kan så snart som möjligt för det är ganska långa kötider hos dom flesta.

Varit road hela dagen pga denna:

D74AA16B-DC13-4964-8519-9C4782C84DF9.webp

:laugh::laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 683
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 793
Svar
1 999
· Visningar
56 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden