Försökte vinka åt dig men du såg mig aldrig, åkte nämligen tåg från smålandsstenar idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på hennes gnäll så skulle man ha kunnat tro att de hade varit ute i tre veckor i ren ödemark. Bortskämda tonåringar säger jag, hade det ösregnat så hade jag kunnat förstå men herregud, kanonväder och torra och fina stigar.Haha det lät som att dom varit borta typ en vecka!
Bra att du kom iväg och kollade upp det! Se till att sköta om dig nu!Ögat ville inte ge sig så jag ringde vårdcentralen.
Läkaren var helt ense med mig att det var synnerligen onödigt att stoppa en kvist i ögat igår. Det visade sig att jag har skav i ögonlocket och en liten rispa på hornhinnan.
Salva fem gånger om dagen, och återbesök på fredag.
Tur jag är hemma och ledig så jag har tid att springa på vårdcentralen..
Försökte vinka åt dig men du såg mig aldrig, åkte nämligen tåg från smålandsstenar idag
Antog iaf det var du som stod vid skylten på stationen, övervägde att gå fram och fråga om det var *marita73* men kändes för påträngandeFörsökte vinka åt dig men du såg mig aldrig, åkte nämligen tåg från smålandsstenar idag
Antog iaf det var du som stod vid skylten på stationen, övervägde att gå fram och fråga om det var *marita73* men kändes för påträngande
jisses har alla vaknat på fel sida i dag?
Kram till er som vill ha!
Nä, har det hur bra som helstjisses har alla vaknat på fel sida i dag?
Jag vaknade på rätt sida men jag fick kämpa mig igenom familjemedlemmarna som vaknade på fel sida. Nu har maken och sonen åkt och spelat golf och dottern sover djupt. Jag pluggar, typjisses har alla vaknat på fel sida i dag?
Ja, Västerås är jag uppvuxen i och det är en helt ok stad. Det går ju att ta sig till vännerna därifrån med. Men kan man ställa sig i bostadskö när man bor utomlands?