Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lämnade 9 rör senast. Det fick inte plats på vaggan och dessutom är jag rejält svårstucken. (blöder som tusan om jag slår mig men visa en nål så drar varenda blodkärl ihop sig) Jag har inte ont av det, det måste ju göras men får alltid några finfina blåmärken efteråt.
Med 9 rör kände jag mig lite sjuk faktiskt. Speciellt eftersom de var 3 som skulle hjälpa till vid stickning. En som stack, en som bytte rör och den tredje fick ta emot och sen stå och vända provrören
Vad är din budget?Jag vill inte bo innanför tullarna och jag kan pendla, bara det är rimligt avstånd. 1-1,5 timme kan jag leva med. Förut hade jag jobb vid Tegeluddsvägen och pendlade med bil och restiden var runt en timme i rusningstrafik.
Jag får kolla upp Knivsta. Trodde att det hållet var svårt pga av alla studenter i Uppsala.
Mao så ska vi våldgästa dig innan valparnaDu är alltid välkommen du med. Men förhoppningsvis blir det ju valpar här i sommar så då kommer inga utsocknens hundar in här, så Ammo får vara hemma denna gången. Jarla kommer hänga med till Norge så jag får lite semester
Labbråttorna vill ju ha lite jobb att pyssla medHar aldrig behövt ta nio! rör på samma gång! Däremot var det ett tillfälle när jag åkte direkt från fem rör på SöS till fyra eller fem på Huddinge eftersom de tydligen inte kunde ta alla prover på en gång om det var från två olika sjukhus Är relativt svårstucken så inte det roligaste jag varit med om. Dessutom som två prover minst var för exakt samma sak. Ren idioti.
Mao så ska vi våldgästa dig innan valparna
Ja, Västerås är jag uppvuxen i och det är en helt ok stad. Det går ju att ta sig till vännerna därifrån med. Men kan man ställa sig i bostadskö när man bor utomlands?
Död eller levande?
Bra jobbat!Tjoho, idag har jag löneförhandlat och fått upp min lön med 5% Känns fint att få även ekonomisk uppskattning för allt slit som varit sedan i höstas, när jag blev ensam på tre tjänster.
Bra jobbat!
Han fångade den levande i badrummet, sprang ut och tog död på den och levererade den sen stolt i vardagsrummet
Visst, jag har fått en död mus stolt placerad vid mina fötter några gånger. Men mest har min katt haft in levande möss, vilket leder till något av en cirkus när jag försöker stänga in katten på toaletten, fånga musen och släppa ut den