Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
JB och jag tycks helt ha kommit över våra problem förra våren/sommaren. Känner oss helt stabila och trygga med varandra igen :up:
Solen skiner, jag är ledig, har en del att göra men framför allt känner jag motivation för att plugga igen :bow:
Men först kaffe! :d

JB och jag tycks helt ha kommit över våra problem förra våren/sommaren. Känner oss helt stabila och trygga med varandra igen :up:
Solen skiner, jag är ledig, har en del att göra men framför allt känner jag motivation för att plugga igen :bow:
Men först kaffe! :d
Så härligt att läsa! :heart

Promenad avklarad.
Sjukgymnasten avklarad.

Nu väntar en skapligt produktiv dag med skolarbete etc men först lite te o egentid. Till em ska häst o jag aktivera oss. Troligen inte så lång tur, det är så varmt. Kort, intensivt o klart sen.

Men tänk ändå..hur sjukt jobbigt en separation ändå är. Hur energislukande den är.

Maken har precis gett mig en spruta fragmin. Jag har ont i skallen så jag ville inte dras med det själv. Märkligt det där. Igår var man ju i hyggligt skick. Huvudvärken nästan helt väck när man tog värktabletter. Idag gör det ont trots att jag för ca 2 timmar sedan tog alla dessa värktabletter jag fick utskrivet. Eller, alla utom den man blir väck i huvudet av. Blir knäpp. Jag som igår gick omkring och bara "jaa.. men alltså.. klippa gräset i morgon.. det blir nog skitbra!" Och nu bara "eeeehhhhhhhhhhh... Gräsmattan kan man snart slå hö på och idag blir det jävlar inget klippt gräs..." :meh: kanske ska se om maken jobbar hemifrån idag eller om han är ledig. Är han ledig kan det nog vara så att han får klippa gräset åt mig pga jag kopplar högt gräs till risk för orm och jag har ormfobi :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 097
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 669
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
91 92 93
Svar
1 846
· Visningar
49 760
Senast: soom
·
Svar
1 999
· Visningar
56 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser