Ska till Malmö idag och låna böcker till min uppsats. Måste ringa min handledare också. Suck, är så less på denna uppsats!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul med gamla burkar .Har ganska många ståendes i matboden
För att det skulle bli megajobbigt?Varför kan man inte göra allt på en gång?
Så härligt att läsa!JB och jag tycks helt ha kommit över våra problem förra våren/sommaren. Känner oss helt stabila och trygga med varandra igen
Solen skiner, jag är ledig, har en del att göra men framför allt känner jag motivation för att plugga igen
Men först kaffe!
Jag lider av telefonskräck så I feel you sistah!Ligger på soffan och är lite nervös inför ett telefonsamtal som jag måste göra.
Det känns onödigt att byta jobb, köpa häst samt bygga nytt hus samtidigt. Samt att jag inte skulle ha råd att göra allt samtidigtFör att det skulle bli megajobbigt?
Har också lite telefonskräck, speciellt när det gäller viktiga saker är en annan femma om man ska ringa när och kära t ex.Jag lider av telefonskräck så I feel you sistah!
Aha, ta ett steg i taget. Du kommer nå slutpunkten, kanske tar lite längre tid men jag tror på dig.Det känns onödigt att byta jobb, köpa häst samt bygga nytt hus samtidigt. Samt att jag inte skulle ha råd att göra allt samtidigt
Precis! Det som hjälper mig mest är att ha uppskrivet innan (typ stödord) vad jag vill ha sagt.Har också lite telefonskräck, speciellt när det gäller viktiga saker är en annan femma om man ska ringa när och kära t ex.
Men jag är otålig 90-talistAha, ta ett steg i taget. Du kommer nå slutpunkten, kanske tar lite längre tid men jag tror på dig.
Är på jobbet. Har estetisk panik så blir inte så mkt gjort. Ringer istället runt till finsnickare Alla heter på riktigt Roger
Inte norrlänningar då, där heter alla Kent...
Precis vad jag hade gjort. De ringde upp och samtalet gick jättebra. Nu har jag två saker kvar att göra innan det är helt klart.Precis! Det som hjälper mig mest är att ha uppskrivet innan (typ stödord) vad jag vill ha sagt.