Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Testa googla skådespelare eller handling om du har något att gå på kanske kan göra att du hittar den?Hittar inte namnet på serien, jävla fåglar som redan börjar gala. Katten har övergivit mig, snyft
Testa googla skådespelare eller handling om du har något att gå på kanske kan göra att du hittar den?
Jo tack, fåglarna har Pälsfröken med upptäckt och vill gå ut på balkongen men det känns som hon inte ska det för hon hoppar på möblerna eller grillen så det toksmäller i balkongplåten och klockan är inte bästa tiden för det nu, speciellt inte som jag har sur och gnällig granne som kan ha åsikter för mycket mycket mindre saker.
Givetvis borde jag ju tömma balkongen så hon kan gå ut men det fungerar med att slå med framtassarna på plåten så tror jag ska låta kroppen slippa den rätt onödiga utmaningen och bordet fixar jag inte själv så det är full koncentration på att ignorera
Åh vad bra då har du lite och pyssla med en stund så du inte uppehåller Herr JB så jag passar på att göra ett försök och se om han är samarbetsvillig, börjar må illa av sömnbrist så är värt ett försök.Kommer inte ihåg namnet på en enda skådis annars brukar jag göra så, äsch
Nej fyy uschTrodde jag skulle klara mig från allergin i år eftersom det dröjt så men näe
Han har inte fått något jobb = det finns inga pengar att åka iväg för för honom. Och att åka till Irak, nja... Vi har pratat om det, men han vågar inte låta mig komma, risken finns för kidnappningen osv, och om det skulle hända kan han inte leva med att ha utsatt mig för det.Du kan inte åka till honom då? Han kanske kan ta ledigt vissa dagar?
Jag har 29 grader i mitt! Värme slag!
Är det en diskbråcksoperation han ska göra? Isf kan jag lugna dig med att jag gjort två stycken inom loppet av fyra månader och det har gått bra.Måndag morgon... jobb på bilfirman... 3 dagr till av jobb sen 2v semester!
Ok, sambons operation på torsd gör mig nervös. Tänk om nåt går fel? Dom ska ju in och grotta längs ryggraden och nervsystemet... tänk om han kommer ut förlamad? Eller som en grönsak?
Jag är så orolig
Fy fan så vidrigt.Jag har 29 grader i mitt! Värme slag!
Det låter klokt. Vore hämskt om du blev kidnappad!Han har inte fått något jobb = det finns inga pengar att åka iväg för för honom. Och att åka till Irak, nja... Vi har pratat om det, men han vågar inte låta mig komma, risken finns för kidnappningen osv, och om det skulle hända kan han inte leva med att ha utsatt mig för det.