Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittar inte namnet på serien, jävla fåglar som redan börjar gala. Katten har övergivit mig, snyft
Testa googla skådespelare eller handling om du har något att gå på kanske kan göra att du hittar den?

Jo tack, fåglarna har Pälsfröken med upptäckt och vill gå ut på balkongen men det känns som hon inte ska det för hon hoppar på möblerna eller grillen så det toksmäller i balkongplåten och klockan är inte bästa tiden för det nu, speciellt inte som jag har sur och gnällig granne som kan ha åsikter för mycket mycket mindre saker. :yuck:
Givetvis borde jag ju tömma balkongen så hon kan gå ut men det fungerar med att slå med framtassarna på plåten så tror jag ska låta kroppen slippa den rätt onödiga utmaningen och bordet fixar jag inte själv så det är full koncentration på att ignorera :angel:

Testa googla skådespelare eller handling om du har något att gå på kanske kan göra att du hittar den?

Jo tack, fåglarna har Pälsfröken med upptäckt och vill gå ut på balkongen men det känns som hon inte ska det för hon hoppar på möblerna eller grillen så det toksmäller i balkongplåten och klockan är inte bästa tiden för det nu, speciellt inte som jag har sur och gnällig granne som kan ha åsikter för mycket mycket mindre saker. :yuck:
Givetvis borde jag ju tömma balkongen så hon kan gå ut men det fungerar med att slå med framtassarna på plåten så tror jag ska låta kroppen slippa den rätt onödiga utmaningen och bordet fixar jag inte själv så det är full koncentration på att ignorera :angel:

Kommer inte ihåg namnet på en enda skådis annars brukar jag göra så, äsch

Kommer inte ihåg namnet på en enda skådis annars brukar jag göra så, äsch
Åh vad bra då har du lite och pyssla med en stund så du inte uppehåller Herr JB :angel: så jag passar på att göra ett försök och se om han är samarbetsvillig, börjar må illa av sömnbrist så är värt ett försök.

Han säger mycket klokheter, Olof Röhlander. Den här morgonen står det bland annat i hans nyhetsbrev:

"Du behöver inte nödvändigtvis känna att du gör våld på dig själv för att du väljer att avsluta en strid genom att ta ett steg tillbaka. Det är inte svaghet att ge upp om du vet varför du gör det. Snarare tvärtom.

Om du har en konflikt eller liknande framför dig: hur viktigt är det att vinna? Kanske det är värt att backa och säga förlåt för att frigöra tid till något viktigare."

Väldigt klokt, och väldigt svårt. Men det är hemskt dumt - speciellt mot sig själv - att gå runt och vara långsint. Det är en sådan HIMLA energitjuv egentligen!

:arghh: Varför finns det inte såna byxor jag vill ha? Hittade ett par åt rätt håll åtminstone som jag skickade efter. :angel: Vida shorts i linne, med lite längre ben och passa ett fläskberg, hur svårt kan det va liksom? :angel: Jag har inte tid att springa i affärer och prova just nu heller. :cautious:

Godmorgon. Då var det måndag och dags för jobb igen. Inte alls pepp.. Är så trött på det här jobbet nu! Söker nya men inget napp än så länge. Nåja, det är ett rätt glassigt jobb ändå och lönen helt okej.

Måndag morgon... jobb på bilfirman... 3 dagr till av jobb sen 2v semester!

Ok, sambons operation på torsd gör mig nervös. Tänk om nåt går fel? Dom ska ju in och grotta längs ryggraden och nervsystemet... tänk om han kommer ut förlamad? Eller som en grönsak?
Jag är så orolig
Är det en diskbråcksoperation han ska göra? Isf kan jag lugna dig med att jag gjort två stycken inom loppet av fyra månader och det har gått bra.
Visserligen blev inte ryggen bra ändå men det har nog mer att göra med min graviditet och just den komplikationen borde din sambo väl slippa :).

Båda barnen lämnade. Det är ju fasen vad svårt det ska vara att komma i tid när barnen är inblandade. Särskilt svårt när äldsta är väldigt stresskänslig.
Känner hur solen redan värmer, det blir varmt idag!

Han har inte fått något jobb = det finns inga pengar att åka iväg för för honom. Och att åka till Irak, nja... Vi har pratat om det, men han vågar inte låta mig komma, risken finns för kidnappningen osv, och om det skulle hända kan han inte leva med att ha utsatt mig för det.
Det låter klokt. Vore hämskt om du blev kidnappad!

Efter en dag som borjade med mimosa, fortsatte med en liten tupplur i en MRI maskin :p innan vi akte vidare och stannade vid "Twelve Wine Tasting" i grann staden pa vagen tillbaka hem. Dar dukade vi upp med ost, vindruvor och vin i 30*C varme och hade det riktigt mysigt.

Nu ar klockan laggdags och jag har just rostat i "primary election" infor hostens val. Det ar helt sanslost sa krangligt det ar ... Jag ar glad att jag har en mojlighet att paverka vilka dommare och andra "city officials" som valjs in ... men jag ar helt enkelt inte tillrackligt insatt. Det far vi andra pa tills November nar det raknas pa riktigt. Nu galler det bara att valja de var "kommun" skickar vidare for att bli valbara i det "riktigta" valet i November.

Jag borde ha sovit längre men icke. Idag får det bli heltäckande kläder för nu har solexemen börjat visa sig och då är brännsår/psoriasis inte långt borta. Mens har jag också fått så humöret är på topp i största allmänhet ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 097
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 664
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
91 92 93
Svar
1 844
· Visningar
49 627
Senast: MJLee
·
Svar
1 999
· Visningar
56 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser