Mörjigt att de finns en hönsbuske?Intressant. Jag undrar hur den kycklingen odlas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mörjigt att de finns en hönsbuske?Intressant. Jag undrar hur den kycklingen odlas.
såklart!Tror att det står 1.00% vegan
Såna vänner är riktiga vänner och guld värdaJag ska definitivt prova, får bli imorgon.
Satte en kompis i jobb idag, han fick åka och handla så jag slapp manövrera krycka och varukorg.
Tur man har vänner.
Blir dom inte veg om man föder upp dom på majs?såklart!
Kläder och musik kan tricket att komma igen i ganska liknande upplaga som tidigare och ändå bli såå modernt och poppis, det visste jag men att flamingopippifåglar kunde tricket också hade jag ingen aning om. Kul att lära sig nya "vettiga" saker stort tack.Upptäckte nyss att en av mina favoritskivor så här på kvällen har en flamingo på framsidan.
Ja jag vet jag lyssnar forfarande på cd, antar att det är lite udda numer
Visa bifogad fil 14827
Jag har 29 grader i mitt! Värme slag!Nu ska jag lägga mig. Svalt sovrum
Jag har bara +25,1 ° i sovrummet så du får gärna skicka hit dom du tycker är för många.Jag har 29 grader i mitt! Värme slag!
deal eller ska vi bara byta bostad ett tag!Jag har bara +25,1 ° i sovrummet så du får gärna skicka hit dom du tycker är för många.
Du får så långt till jobbet och det bor katt här vill ju inte att du ska må dåligt så tror vi får köra med att skicka grader till den som vill ha dom bara.deal eller ska vi bara byta bostad ett tag!
ska försöka!Du får så långt till jobbet och det bor katt här vill ju inte att du ska må dåligt så tror vi får köra med att skicka grader till den som vill ha dom bara.
Jag håller tummarna att du lyckas.ska försöka!
Den där Herr JB ska hit ikväll tredje natten nu så vore ju trevligt om han kunde anstränga sig lite. Jag aknske ska muta med kaffe? Verkar ju inte som min förklaring att jag inte ville ha med honom att göra lästes av honom. Såå slö läser inte ens på bukeVerkar som att både bukefolket och JB övergivet mig så får jag gå ut o rasta hundarna för att sen lägga mig o läsa.
Näh jag är här, kollar inte på Tampa-Washington, försöker tagga ner för att locka hit JB och grubblar på varför det är just den serien man inte får tag på som man plötsligt måste ha...