Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska definitivt prova, får bli imorgon.
Satte en kompis i jobb idag, han fick åka och handla så jag slapp manövrera krycka och varukorg.
Tur man har vänner.
Såna vänner är riktiga vänner och guld värda :love:
Jag har en kompis som ofta rycker in och hjälper mig, ikväll ringde hon och insåg att hon inte hade kaffe så det räcker till frukosten och hej det är ju måndag så hon ska jobba. Samma koffeingalna människa som mig :nailbiting: så hon har precis gått härifrån med ett paket kaffe och ett lättat glatt leende eftersom affären stängt och närmaste som hon ev. skulle hinna till ligger galet långt borta så cykla dit sent på kvällen är inte rimligt.

Upptäckte nyss att en av mina favoritskivor så här på kvällen har en flamingo på framsidan.
Ja jag vet jag lyssnar forfarande på cd, antar att det är lite udda numer :p

33E5D474-BF13-485B-9EB8-9A749F78993D.webp

Upptäckte nyss att en av mina favoritskivor så här på kvällen har en flamingo på framsidan.
Ja jag vet jag lyssnar forfarande på cd, antar att det är lite udda numer :p

Visa bifogad fil 14827
Kläder och musik kan tricket att komma igen i ganska liknande upplaga som tidigare och ändå bli såå modernt och poppis, det visste jag men att flamingopippifåglar kunde tricket också hade jag ingen aning om. Kul att lära sig nya "vettiga" saker stort tack. :)

Verkar som att både bukefolket och JB övergivet mig så får jag gå ut o rasta hundarna för att sen lägga mig o läsa.
Den där Herr JB ska hit ikväll tredje natten nu så vore ju trevligt om han kunde anstränga sig lite. Jag aknske ska muta med kaffe? Verkar ju inte som min förklaring att jag inte ville ha med honom att göra lästes av honom. Såå slö läser inte ens på buke :crazy:

Näh jag är här, kollar inte på Tampa-Washington, försöker tagga ner för att locka hit JB och grubblar på varför det är just den serien man inte får tag på som man plötsligt måste ha...

Näh jag är här, kollar inte på Tampa-Washington, försöker tagga ner för att locka hit JB och grubblar på varför det är just den serien man inte får tag på som man plötsligt måste ha...

Åååååh nej du har inslag av katt :nailbiting:
Om du lyckas få fram svaret av dom så skvallra gärna :o

:rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 646
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 797
· Visningar
48 559
Svar
1 999
· Visningar
56 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat