Nu ska jag försöka läsa klart en bok. Den ska nämligen lämnas tillbaka imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inget nytt han blir tokig på familjen, hittar inget jobb och inget jobb = måste fortsätta bo med familjen... Vi har inte hört nått från MIG heller, vi väntar ju på att han ska få iväg på intervju hos ambassaden (i Iran) men inget ljud än gått 2 månader nu sen vi fick in alla papper osv. Så vi räknar ner, 15-19 månaders väntetid när vi skickade in, så 13-17 kvar då...Får man fråga hur det går för I?
Eller, han hittade ett jobb på hotell... 6 dagar i veckan 8 tim/dag för 300 dollar/mån och, det skulle ta honom 2 timmar enkel resa att ta sig dit enligt I är det lättare att få jobb i Sverige än där nere...Inget nytt han blir tokig på familjen, hittar inget jobb och inget jobb = måste fortsätta bo med familjen... Vi har inte hört nått från MIG heller, vi väntar ju på att han ska få iväg på intervju hos ambassaden (i Iran) men inget ljud än gått 2 månader nu sen vi fick in alla papper osv. Så vi räknar ner, 15-19 månaders väntetid när vi skickade in, så 13-17 kvar då...
Jag ska definitivt prova, får bli imorgon.Du kan testa att stretcha lite. Om du står upp böjer du då från från midjan och fäller överkroppen framåt och sträcker dig nedåt och försöker få tag i tårna. Håll benen raka. Det är nedre delen av ryggen som ska sträckas. Andas långa djupa andetag i positionen 1-3 minuter. Övningen kan också göras sittande på golvet med benen sträckta framåt. Sen fäller man överkroppen framåt från midjan och hänger tungt över benen medan man andas långa djupa andetag. Om du inte når tårna tar du tag med händerna där du når, t.ex. knäna eller vristerna.
Om du testar, berätta gärna hur det gick.
Han har gjort skumbonFick hjälp med att installera ytterfilter i 100 karet nu. Blev en liten översvämning så både hen och jag blev blötta.
Ska röja upp där snart.
Min ögonsten är piggare idag
Ska plocka lite maskrosblad någon dag. Och prova att ge till mina snäckorPlockat stora buntar med maskrosor och hängt på tork i vedboden. Det blir god mat till kaninerna i vinter Bra sätt att förena nytta med nöje också
Herr sjukling
63 dar kvar till min semester...4 veckor kvar till semestern. Jag både längtar och inte. Planen var att jag och I skulle kunna träffas ett par veckor av den, i Turkiet typ. Men iom att han inte fött något jobb så blir det förmodligen inget av det jag har levt på hoppet att det ska lösa sig så vi kan träffas, men det verkar kört.
4 veckor kvar till semestern. Jag både längtar och inte. Planen var att jag och I skulle kunna träffas ett par veckor av den, i Turkiet typ. Men iom att han inte fött något jobb så blir det förmodligen inget av det jag har levt på hoppet att det ska lösa sig så vi kan träffas, men det verkar kört.